TRANZIT

„Cea mai grea competitie din cariera mea“
Created on Friday, 29 March 2019 08:35 / Written by Trafic Media

Gianenrico Griffini, presedintele juriului International Truck of the Year, a stat de vorba cu invingatorul de la Dakar, Eduard Nikolaev (Kamaz), care a punctat principalele aspecte ce au dus la succesul sau, dar si momentele cele mai grele din competitie

Criza de soferi, rezolvata de micsorarea pietei
Created on Thursday, 28 February 2019 12:30 / Written by Marilena Matei

De cativa ani asistam la controale agresive ale autoritatilor belgiene atat asupra oricaror camioane cu numar de inmatriculare in est, cat si asupra firmelor belgiene de transport cu filiale in tarile din estul Europei. Politica vizeaza, evident, asa cum am mai spus-o, in nenumarate randuri, plata impozitelor pe veniturile lucratorilor si pe profiturile firmelor de transport in Belgia. Si aceeasi politica o vedem si in Franta, Austria sau Germania: politisti care dau amenzi fara a mai cere lamuriri, fara a vorbi in engleza cu soferii est-europeni, doar pe baza catorva fapte care par sa ateste ca s-a comis o ilegalitate; nerecunoasterea unor documente emise de autoritati romane (certificate A1, permise de soferi ale moldovenilor sau ucrainenilor preschimbate in Romania s.a.).

Lupta la varf continua, votul se da in martie
Created on Thursday, 28 February 2019 12:27 / Written by Alexandru Ionescu

In ciuda presiunilor din partea statelor vestice pentru un vot in februarie, Pachetul Mobilitate 1 va ajunge pe masa Parlamentului European la mijlocul acestei luni, insa numai daca pe cele trei texte exista un acord intre grupurile politice din Comisia TRAN. Dar in opinia europarlamentarului roman Marian-Jean Marinescu (PPE), care a si participat la sedinta liderilor Conferintei din partea grupului Popularilor Europeni, sansele pentru acest acord sunt foarte mici, ceea ce inseamna ca cele trei texte legislative vor ajunge pe masa unui nou Parlament. Decizia se va lua pe 7 martie.
 

Raportorul Pachetului, membru in sindicatul soferilor din Germania
Created on Thursday, 28 February 2019 12:25 / Written by Cristiana Sandulescu

Asociatia Patronala a Transportatorilor Europa 2002 (APTE 2002) i-a trimis o scrisoare deschisa Presedintelui PE, Antonio Tajani, prin care ii cere acestuia sa sesizeze Comitetul Consultativ pentru conduita deputatilor, in baza art. 8 al Anexei I din Regulamentul de Procedura, privind un grav conflict de interese care ar exista in cazul eurodeputatului Ismail Ertug. Asociatia arata ca acesta are calitatea de raportor al Pachetului Mobilitate 1 pentru regulamentele ce privesc exclusiv companiile de transport, respectiv regulamentul (EC) 1071/2009/CE si regulamentul (EC) 1072/2009, in acelasi timp fiind si membru al sindicatului VERDI (Vereinte Dienstleistungs-gewerkschaft), cea mai mare uniune sindicala a soferilor profesionisti din Germania si din Europa. „Este inadmisibil ca un membru al celui mai mare sindicat al soferilor din Europa sa aiba calitatea de raportor pentru regulamente din Pachetul Rutier ce privesc exclusiv activitatea companiilor de transport din Uniunea Europeana. Mai mult, deputatul Ismail Ertug are si calitatea de coordonator in Comisia de Transport si Turism din partea grupului S&D, astfel ca influenta sa politica in procesul legislativ este cu atat mai mare“, se arata in scrisoarea trimisa de APTE 2002 Presedintelui Parlamentului European. „Avand in vedere atitudinea nerabdatoare a domnului Ismail Ertug privind urgentarea nelegala a intregului Pachet Rutier 1 spre adoptare in plenul Parlamentului European (cu toate ca in data de 10 ianuarie 2019 doua rapoarte s-au respins in comisia TRAN), nemultumirea multor deputati S&D care s-au plans de-a lungul timpului ca acesta, in calitate de coordonator in comisia TRAN, nu se consulta cu ei in cadrul grupului politic S&D (a se vedea reactia lui Boguslaw Liberadzki in sedinta TRAN din data de 29 ianuarie 2019), dar si divizarea pe care a creat-o in cadrul grupului social democrat din Parlamentul European din cauza urgentarii spre plen a Pachetului Rutier (divizare care s-a vazut in sedinta intregului grup S&D din data de 6 februarie 2019 - prezidat de Udo Bullmann) si apartenenta sa la o mare uniune sindicala a soferilor, solicitam sa se verifice toate aspectele legate de acest conflict de interese, sa se ia masurile prevazute de Codul de Conduita si sa i se retraga calitatea de raportor.“

FleetBoard achizitioneaza aplicatia habbl logistics
Created on Thursday, 28 February 2019 12:19 / Written by Beatrice Zavoeanu

Divizia Mercedes-Benz Trucks a Daimler AG a ajuns la un acord cu Eikona AG privind achizitia aplicatiei habbl logistics, care va optimiza portofoliul de produse FleetBoard. Software-ul le permite clientilor sa integreze cu usurinta camioanele proprii cu cele ale subcontractorilor in procesul de planificare si ii asigura pe toti cei implicati intr-un proces de transport - soferii, dispecerii si clientii finali - ca vor primi exact informatiile de care au nevoie. In acest mod, divizia de camioane a Daimler AG va putea oferi clientilor o gama larga de produse si servicii pentru toate fazele procesului de transport dintr-o singura sursa.
 


Subcategories



Page 38 of 306