CAMIOANE

Traditie suedeza, eficienta Volvo
Created on Monday, 27 February 2017 13:45 / Written by Marilena Matei

Volvo FH Performance Edition a fost prezentat in premiera la IAA Hanovra in septembrie 2016, una dintre temele principale atacate de producatorul suedez fiind economia de combustibil. Datorita aspectului special, purtand drapelul Suediei pe partile laterale ale cabinei, modelul a facut furori printre iubitorii de Volvo, multi dorind sa-l aiba in flota, cu atat mai mult cu cat aceasta editie speciala este echipata cu ultimele noutati tehnologice Volvo - noul motor, schimbatorul I Shift Dual Clutch, Volvo Dynamic Steering etc. - toate cu impact asupra imbunatatirii eficientei consumului. Am avut privilegiul de a conduce in premiera, luna trecuta, pentru cateva sute de kilometri, exemplarul demo comandat de Volvo Romania pentru a fi testat si de catre clientii romani.
 

Aerodinamica, economie, sustenabilitate
Created on Friday, 26 August 2016 15:32 / Written by Marilena Matei

Scania a lansat pe 23 august, la Paris, noua generatie de camioane grele la care lucreaza de aproape sapte ani. Acestea impresioneaza prin design, linia aproape plata in partea din fata a cabinei fiind contrabalansata de liniile curbe ale partilor laterale, ale usilor laterale, geamurilor si chiar ale oglinzilor retrovizoare. Stalpii de rezistenta subtiri si parbrizul drept sugereaza intoarcerea la simplitate si, in acelasi timp, la functionalitate, oferind o vizibilitate excelenta. Schimbarile de design care cresc confortul la bord sunt insotite de motorizari noi, exclusiv pe SCR, mai economice, si de o cutie de viteza revizuita, pentru performante mai bune si consum mai mic.
 

Leul bavarez isi ascute ghearele pentru IAA
Created on Friday, 26 August 2016 15:15 / Written by Marilena Matei

Dupa cativa ani de „bajbaiala”, noua strategie a MAN, prezentata de noul CEO, Joachim Drees, pare ca incepe sa lucreze si producatorul bavarez este gata sa isi recastige locul pierdut in preferinta clientilor de camioane grele. Dupa restructurarea unitatilor de productie si reducerea personalului cu circa 1.000 de salariati, MAN Truck & Bus nu numai ca raporteaza cresteri ale profitului, dar comunica si primele rezultate ale cooperarii intermarci din cadrul Grupului Volkswagen: camioanele MAN folosesc noi cutii de viteze dezvoltate impreuna cu Scania, din 2017 va avea in portofoliu si un van de 3,5-5 t produs de Volkswagen pe platforma noului Crafter (care se va vinde sub numele MAN TGE si va avea un design diferit de VW Crafter) si si-a modernizat linia de productie de axe nu numai pentru toti producatorii din cadrul grupului, dar si pentru alti producatori, un exemplu in acest sens fiind Daimler, care cumpara de la MAN componente pentru axa motoare.
 

MAN isi creste competenta in domeniul axelor
Created on Friday, 26 August 2016 15:13 / Written by Trafic Media

Dupa ce la Bauma MAN a prezentat in aprilie o noua axa hipoida tandem mai usoara, cu o sarcina utila de 11,5 t, foarte potrivita pentru domenii sensibile la greutate, precum autobetonierele, lansarea gamei TG reinnoite a inclus si o vizita a fabricii de axe MAN din München. Aceasta dateaza din 1955, in prezent fiind produse anual 90.000-110.000 de axe cu circa 650 de angajati, atat pentru toate fabricile MAN, cat si pentru alti clienti, precum Mercedes-Benz, Van Hool, Temsa si New Flyer. Nivelul de automatizare este in continua crestere, MAN facand investitii permanente pentru cresterea productivitatii si a calitatii.
 

Gazul este viitorul
Created on Friday, 26 August 2016 15:06 / Written by Marilena Matei

Dupa succesul inregistrat cu autobuzele pe gaz, Iveco este primul producator de camioane grele ce dezvolta un model care merge exclusiv pe gaz, Stralis NP, cu motor de 400 CP, cu o autonomie de 1.500 km. Mai mult decat atat, Stralis NP este si singurul camion pe gaz echipat standard cu cutie de viteze automatizata, majoritatea vehiculelor pe gaz folosind pana acum cutii complet automate. Cu ocazia unui test drive desfasurat in Olanda, tara care are cea mai densa retea de alimentare cu gaz natural, construita chiar de dealerul Iveco de acolo, am constatat cu surprindere ca noul motor FPT pe gaz are un comportament similar cu cel diesel, oferind chiar si confortul schimbului automatizat al vitezelor.
 


Subcategories



Page 1 of 14