CAMIOANE

Agil, silentios, economic
Created on Thursday, 27 March 2014 11:34 / Written by Cristiana Sandulescu
Mercedes-Benz Atego a fost reinventat odata cu trecerea la noua generatie, pentru a-l face mai economic si mai adaptabil unei plaje diverse de aplicatii, fiindu-i in acelasi timp pastrata identitatea. Vehiculul, disponibil in doua variante de motorizare, este printre putinele camioane de distributie de pe piata oferit de producator cu transmisie automatizata, fapt care contribuie la o reducere a consumului de carburant cu pana la 5% comparativ cu generatia precedenta.

Actros SLT si Arocs SLT, pentru transporturi grele de pana la 250 t
Created on Tuesday, 25 February 2014 12:09 / Written by Ion Matei

Luna trecuta, Mercedes-Benz a incheiat oficial campania de trecere la Euro 6 prin alinierea la norme si a modelelor SLT. Alaturi de Actros, deja cunoscut printre transportatorii agabaritici si alte companii care activeaza in transporturile grele, producatorul german a prezentat in premiera si Arocs SLT. Chiar daca transporturile speciale sunt domenii de nisa, cu comenzi care nu depasesc 100 de camioane pe an, reprezentantii Mercedes-Benz spera sa creasca acest prag, in contextul unei perioade bune in ceea ce priveste dezvoltarea acestor segmente, mai ales in Germania.
 

Mai incet, dar cu un consum record
Created on Wednesday, 29 January 2014 07:40 / Written by Gerhard Grunig

Desi la o prima vedere poate parea greoi, dupa ce petreci ceva vreme cu noul G 410, acesta se dovedeste a fi chiar compact. Cu motorul Scania Euro 6 de generatia a doua, producatorul suedez a etalat noua versiune de 410 CP, cu functie Eco-Roll si o noua cutie de viteze, care se remarca printr-un consum foarte mic de carburant.

Este binecunoscut faptul ca viteza costa si daca mergi mai incet esti mai economic. Scania a avut aceeasi abordare cand a proiectat noul G 410 cu Eco-Roll si cruise-control optimizat cu conexiune GPS.
 

Mereu orientat spre eficienta
Created on Friday, 01 November 2013 16:32 / Written by Ion Matei

Chiar daca a pierdut „la mustata” titlul de Camionul Anului 2014 in fata Volvo FH, noul DAF XF105 se bucura de o mare apreciere in randul transportatorilor, fiind deja vandut foarte bine in varianta Euro 5 in 2013. Dupa umplerea capacitatii de productie pana la sfarsitul anului pentru XF105 Euro 5, DAF a inceput campania de promovare a noilor generatii de distributie - CF si LF - care se vor produce numai cu motorizare Euro 6.
 

EURO TRUCK TEST Clasa 450 CP, EURO 6
Created on Friday, 01 November 2013 15:23 / Written by Trafic Media

Revista Trucker a organizat in septembrie Euro Truck Test 2013, la care au fost invitati si alti jurnalisti colaboratori de la mai multe reviste din Europa. La start s-au aliniat noile camioane Euro 6: DAF XF, Iveco Stralis Hi-Way, MAN TGX si Scania Streamline au infruntat Actros.

Gerhard GRÜNIG
 


Subcategories



Page 4 of 14