TRANZIT
Pentru Renault Trucks, 2009 va ramane, fara indoiala, anul Cape to Cape, cel mai mare eveniment in care a fost implicat anul trecut un producator de camioane. Expeditia a presupus mai multe provocari importante, cum ar fi strabaterea a 30.000 km, pe trei continente - Europa, Asia si Africa - de la Capul Nord, din Norvegia, pana la Capul Bunei Sperante, echipajul fiind format din mai mult de 60 de membri la bordul a 12 vehicule, echipate cu motorizari nepoluante pe tehnologie SCR, in cele mai provocatoare conditii. In ciuda crizei economice, expeditia a fost dusa pana la capat conform planului initial.
In noiembrie anul trecut, centrul de anvelope Roatanel din Bacau a devenit primul specialist de anvelope din Romania care are a obtinut distinctia de „Centru Certificat Michelin“. Programul de Parteneriat Michelin constituie o abordare pe termen mediu si lung care permite dealerilor sa-si imbunatateasca si dezvolte activitatea profesionala.
In urma cu doua luni am publicat prima serie de recomandari facute de specialistii Mercedes-Benz in directia conducerii economice si in siguranta, atat la sesiunile de instruire organizate la centrul specializat de pe platforma uzinei din Wörth, cat si la cele desfasurate in diferite tari, la solicitarea reprezentantelor locale. O astfel de sesiune de pregatire a avut loc in octombrie si in Romania. La ea au participat in jur de 50 de soferi profesionisti, cei mai multi obisnuiti cu camioanele Mercedes-Benz.
In primele 10 luni din 2009, CFR SA a inregistrat o cifra de afaceri de 881.754.460 de lei, in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a fost de 946.689.079 de lei.
In aceasta perioada a circulat un numar mediu zilnic de 1.594 de trenuri de calatori, 450 de trenuri de marfa (inclusiv locomotive izolate, trenuri locale de marfa si trenuri directe de marfa) si 580 de trenuri de calatori si marfa pentru operatorii feroviari privati.
La sfarsitul anului trecut, Mercedes-Benz a inaugurat noul depozit de piese de schimb originale de la Oradea, care a necesitat o investitie de circa trei milioane de euro si a permis cresterea stocului pana la o valoare de cinci milioane de euro si atingerea unui grad de service de 82%, pentru deservirea mai prompta a celor 29 de centre autorizate din Romania, si implicit a clientului final.