TRANZIT

Tractiune excelenta, capacitate mare de incarcare
Created on Friday, 01 October 2010 23:22 / Written by Marilena Matei

Si am mai putea adauga confort, siguranta si, in ultima vreme, eficienta. Acestea sunt caracteristicile tuturor celor sase candidati la prima competitie International Pick-Up Award, o subcategorie abia inaugurata de juriul International Van of the Year. La testele desfasurate pe un circuitul off-road din complexul Mondello, de langa Dublin (Irlanda), au participat Ford Ranger Thunder/Wildtrak, Isuzu D-MAX, Mazda BT50, Nissan Navara Tekna, Toyota Hilux si Volkswagen Amarok, toate lansate sau relansate in 2009-2010.
 

VW Amarok, primul castigator al International Pick-Up Award
Created on Friday, 01 October 2010 23:12 / Written by Aurora Negutu

Noul pick-up Volkswagen Amarok a castigat trofeul International Pickup Award 2011, oferit de aceiasi membri ai juriului care alege Van of the Year in fiecare an, si care este acordat pick-up-ului (4x4 sau 4x2) care aduce cea mai mare contributie la eficienta transportului, atat on-road, cat si off-road. Juriul International Van of the Year a acordat Amarok 61 de puncte din 91 maximum posibile, pe locurile urmatoare clasandu-se Nissan Navara (24 de puncte), Toyota Hilux (18) si Ford Ranger (17), acesta din urma urmand sa fie relansat luna urmatoare.
 

Olandezii au gasit solutii de eficienta pe timp de criza
Created on Friday, 01 October 2010 23:03 / Written by Valentina Lupu

Costul/km pentru o combinatie de 25,25, un Long Heavy Vehicle (LHV), este, in medie, mai mare cu 6% in comparatie cu un camion cu o configuratie conventionala (de 18,25 sau 21,82 m), iar in cazul transportului de marfa vrac sau containere, acesta este chiar cu 10%, respectiv 9% peste cel al camioanelor obisnuite. Dar datorita capacitatii medii de incarcare cu aproape 40% mai mare, LHV determina economii de aproximativ 35%/vehicul/cursa. Mereu cu un pas inainte in ceea ce priveste eficienta in logistica, Olanda a implementat, incepand din 2001, o serie de programe-pilot pentru testarea comportamentului vehiculelor foarte lungi in trafic, ca o eventuala solutie pentru eficientizarea transporturilor in viitor.
 

Sarcina mai mare pentru pneurile Continental
Created on Friday, 01 October 2010 22:53 / Written by Trafic Media

Normele Euro 6 ii vor obliga pe producatorii de vehicule sa vina cu motoare noi, sisteme costisitoare de epurare si de tratare ulterioara a gazelor de evacuare, catalizatoare, sisteme de recirculare a gazelor de esapament, filtre de particule si instalatii de racire considerabil marite, ceea ce va creste substantial incarcarea puntii fata a camioanelor. Rezulta astfel asteptari mai mari de la anvelopele de camion si de aceea, la inceputul lui august, Continental a prezentat variantele cu capacitate portanta marita pentru puntea din fata a generatiei Hightec de anvelope HSL 2 ECO-PLUS, lansate anul trecut cu mare succes de piata.
 

Romanii vor fi obligati sa-si ancoreze bine marfa
Created on Friday, 01 October 2010 22:44 / Written by Mariana Bleort

25% din accidentele in care sunt implicate vehiculele grele sunt cauzate de ancorarea incorecta a bunurilor. De aceea, Comisia Europeana a formulat o serie de recomandari cu privire la modul in care ar trebui sa fie ancorata marfa in camion, preluate, in mare parte, de cele mai multe state comunitare. La propunerea UNTRR, care a tradus recomandarile CE si le-a dat reprezentantilor ministerului pentru a se documenta in vederea realizarii normelor de aplicare a viitoarei ordonante, reglemantarile legate de ancorarea marfurilor ar putea fi introduse si la noi, in noua Lege a transporturilor.
 


Subcategories



Page 281 of 306