TRANZIT

YGREC lanseaza Top 300 Transport
Created on Monday, 01 November 2010 17:41 / Written by Trafic Media

La 12 ani de la lansarea „Anuarului Transportatorilor din Romania”, singurul ghid clasificat al industriei de transport, YGREC vine cu un produs destinat industriei „Top YGREC 300 Transport”.
Sorin Sarba, director general, ne-a explicat care au fost motivatiile ce au stat la baza realizarii acestui clasament ca un nou produs editorial.
Reporter: Ce v-a determinat sa realizati un top al industriei de transport?
Sorin Sarba: Un anuar sau ghid, spuneti-i cum vreti, al industriei de transport, tiparit sau online, este un instrument foarte util in activitatea curenta, atunci cand cauti o lista potentiala de noi furnizori sau atunci cand cunosti furnizorul, dar nu-i cunosti coordonatele.
 

Cefin isi revine din criza
Created on Monday, 01 November 2010 17:40 / Written by Valentina Lupu

Luna trecuta, Cefin si-a mutat operatiunile din Arad intr-un nou sediu, mai mare si mai bine amplasat, in zona industriala Micalaca Est, pe Soseaua de Centura a orasului. Investitia a fost realizata de un dezvoltator pe sistemul «rent-to-buy», Cefin avand posibilitatea sa achizitioneze locatia la sfarsitul contractului de inchiriere. Noul sediu a fost inaugurat pe fondul unei usoare reveniri a afacerii, Cefin urmand sa livreze pana la sfarsitul anului 1.000 de vehicule noi si 750 rulate, ceea ce reprezinta cresteri de 25%, respectiv 65% ale volumelor de vanzari, intr-un an care a marcat o diminuare a pietei cu 26% fata de 2009.
 

Cat au castigat si cat au pierdut transportatorii in 2009?
Created on Saturday, 02 October 2010 02:16 / Written by Marilena Matei

Asa cum am promis, in aceste numere ale revistelor Tranzit si Logistica va prezentam cifrele de afaceri inregistrate de principalele firme de transport si logistica din tara noastra. Rezultatele arata clar cine a muncit din greu in 2009, ce domenii au mers cel mai bine sau cel mai rau, dar si care este combinatia castigatoare de servicii pentru a creste eficienta si a convinge clientii.
O alta observatie interesanta este dedicatia unor firme multinationale pentru a face afaceri in Romania, reinvestind aici tot profitul, in timp ce altele, cu cifre de afaceri impunatoare, par sa cheltuie cam tot atat cat incaseaza.
 

Rezista doar cei eficienti si inventivi
Created on Saturday, 02 October 2010 02:06 / Written by Mariana Bleort

Primul an de criza a selectat serios companiile de transport de la noi. Daca unele s-au orientat in 2009 sa profite de preturile bune de pe piata si sa-si cumpere camioane noi, altele s-au vazut nevoite sa renunte la vehiculele achizitionate in 2008, lipsa de curse si preturile in scadere punandu-le in imposibilitatea de a-si mai achita ratele de leasing. Amortizarea investitiilor sau lipsa curselor au facut ca cele mai multe companii de transport romanesti sa inregistreze scaderi ale cifrelor de afaceri anul trecut in comparatie cu 2008. Cele mai afectate au fost firmele care activau in domenii precum constructii sau automotive.
 

Scade numarul licentelor eliberate de ARR
Created on Saturday, 02 October 2010 01:56 / Written by Mariana Bleort

Potrivit Autoritatii Rutiere Romane, in perioada 01.01-06.09.2010 au fost licentiate 3.506 autovehicule pentru transport marfa si persoane, cu 450 mai putine decat in aceeasi perioada a lui 2009. Cele mai multe ansambluri licentiate au fost de tip tractor+semiremorca, preferate de transportatorii romani. Potrivit ARR, din 156.498 de vehicule comerciale licentiate, 10.391 sunt autocamioane rigide (6x2, 6x4, 8x2 sau 8x4 etc.). Restul de 146.107 reprezinta autotractoare, semiremorci si remorci. Acest lucru inseamna ca flota nationala de autovehicule este constituita din ansambluri autotractor plus semiremorca in proportie de 88%, restul de 12% fiind formata din camioane specializate, folosite mai ales la transport national de distributie.
 


Subcategories



Page 279 of 306