TRANZIT

Grupul H. Essers isi consolideaza imaginea prin redenumirea a trei societati
Created on Tuesday, 01 March 2011 13:50 / Written by Trafic Media

De la inceputul anului, Centrum Transport (Valkenswaard), Furtrans Holland (Dordrecht) si Van der Wal Tiel din Gelderland, filialele olandeze ale grupului H.Essers, au fuzionat sub numele H.Essers Transport Company Nederland BV. Prin aceasta grupul de transport belgian doreste sa-si simplifice organizarea interna proprie si sa intareasca mai departe pozitia pe piata europeana a celor trei companii vizate.

Piata creste mai rapid decat tarifele
Created on Tuesday, 01 March 2011 13:33 / Written by Petronela Badescu

Pe fondul avantului pe care transporturile l-au luat in Romania in 2007-2008, datorita cresterii economice si eliminarii autorizatiilor necesare in UE, multe firme de la noi si-au achizitionat camioane, chiar si specializate, si au inceput sa desfasoare transport inclusiv pe segmente deja acoperite de companii cu traditie. Desi mai putin decat alte domenii, agabariticul a fost afectat de aceasta tendinta, astfel ca piata a devenit suprasaturata. E suficient sa ne gandim la faptul ca Van der Vlist s-a retras complet din Romania pentru a ne da seama ca pana si firmele puternice, care activeaza pe segmente foarte specializate, au avut dificultati in a se adapta la noile conditii.

Tarife mai bune pentru cei care se descurca
Created on Tuesday, 01 March 2011 13:16 / Written by Elena Dedu

Inainte de aderare, vestul era pentru transportatori un fel de taram al fagaduintei, unde se ajungea greu, doar cu autorizatii, dificil de obtinut de toata lumea. Dupa 2007, toate camioanele au plecat spre UE, abandonand rutele spre Rusia, Iran, Siria. Si in prezent cele mai multe transporturi se fac catre UE, dar firmele se uita cu tot mai mare atentie catre statele ex-sovietice, Turcia si tarile arabe. Principalele motive sunt preturile mult mai bune si competitia redusa. Dar lucrurile nu sunt atat de simple, aceste zone fiind inca greu de accesat. Distanta, limba si lipsa predictibilitatii sunt piedici serioase in derularea transporturilor si putini sunt cei care au reusit sa le depaseasca bine.

Interliner vrea sa recastige Europa
Created on Tuesday, 01 March 2011 12:59 / Written by Marilena Matei

Interliner Transport a fost infiintata de firma din Austria cu acelasi nume la Timisoara, in urma cu 13 ani. Dupa falimentul rasunator al grupului austriac in 2009, managerul filialei romanesti a preluat partea acestuia, consolidand compania si facandu-si acum planuri pentru extinderea in Europa. Cunoscuta pe piata romaneasca mai ales datorita contractului cu OMV si cisternelor Scania cu bot, compania s-a extins in ultimul an si pe transportul de sticla si marfuri generale. Cuvantul de ordine al firmei este flexibilitatea, desavarsita si prin politica atenta de achizitii: la flota 100% Scania s-au adaugat anul trecut 14 camioane inchiriate, menite sa testeze piata de transport sticla din vestul Europei, dar si eficienta acestui serviciu.

Cefin a incheiat in forma 2010
Created on Tuesday, 01 March 2011 12:41 / Written by Valentina Lupu

Cota de piata Cefin pe distributia de vehicule comerciale s-a marit cu peste 50% anul trecut, ajungand la cel mai mare nivel inregistrat de companie, de peste 12%, de la 8%, cat a fost in 2009, cu peste 900 de unitati vandute, adica 66% din volumul total realizat de Iveco in Romania, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile. Iar rezultatele au fost obtinute in conditiile in care piata s-a contractat cu 25% in 2010 fata de anul anterior, dupa o scadere dramatica, de 68% in 2009 comparativ cu 2008.

 


Subcategories



Page 270 of 306