TRANZIT

Costin Anghelescu, pentru a doua oara „eco-soferul” anului
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:55 / Written by Alexandru Ionescu
Finala Nationala Renault Trucks Optifuel Challenge, desfasurata pe 5 iulie in apropiere de Moara Vlasiei, a fost castigata pentru a doua oara de Costin Anghelescu, proprietarul firmei Costi Trans si un „veteran“ al concursurilor de acest gen. El va reprezenta Romania la finala competitiei care va avea loc la Lyon, intre 15 si 17 octombrie. 
 
Opt orase, 165 de firme de transport, 225 de soferi participanti si aproximativ 40 de zile de munca asidua, care au culminat cu desfasurarea finalei nationale si incununarea unui campion. Cam asa poate fi rezumat pe scurt traditionalul concurs Optifuel Challenge, prin intermediul caruia Renault Trucks a cautat eco-soferul anului in Romania. 
Pana la 10.000 de euro/vehicul despagubire in procesul „Cartelul Camioanelor“
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:51 / Written by Cristiana Sandulescu
Firma de avocatura Hausfeld pregateste cea de-a treia actiune in instanta impotriva Cartelului Camioanelor, solicitand despagubiri in numele a mii de operatori de transport, care au platit un pret mai mare decat cel cuvenit pentru camioanele noi achizitionate. Din estimarile expertilor financiari, valoarea despagubirii s-ar putea ridica pana la 10.000 de euro/vehicul (adaosul de pret plus dobanda). In precedentele doua actiuni intentate in 2017 si 2018, Hausfeld reprezinta companii ce totalizeaza 150.000 de camioane, dintre care 8.000 sunt din Romania.
Vito Tourer 119 CDI, productiv si confortabil
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:49 / Written by Alexandru Ionescu

Cu ocazia Conferintei Tranzit de la Suceava, Mercedes-Benz Vans a pus la dispozitia echipei noastre un model Vito Tourer 119 CDI cu tractiune integrala permanenta, lansat in urma cu trei ani la Salonul Auto de la Hanovra. Chiar daca urmeaza sa fie inlocuit in curand, vanul de transport persoane este parte a redefinirii strategiei Mercedes-Benz, combinand fiabilitatea si optimizarea de cost in ceea ce priveste consumul de carburant cu materiale de buna calitate la interior si un aspect cat se poate de fresh la exterior.

Marfurile din camioane, cele mai vulnerabile
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:47 / Written by Petronela Badescu
Lipsa de parcari securizate pentru camioane este una dintre cauzele principale ale furturilor de marfa din Europa, iar tarile cu cele mai mari riscuri in acest sens sunt Marea Britanie si Germania, asa cum reiese din raportul pe 2018 al BSI Supply Chain Services&Solutions si TT Club. Pe langa lipsa spatiilor sigure de parcare, dar in stransa legatura cu aceasta, o vulnerabilitate este si reglementarea care limiteaza timpul de condus al soferilor de camion si ii obliga sa opreasca adesea in locuri periculoase.
 
Raportul pe 2018 al celor doua organizatii pe tema furturilor urmareste sa puna in evidenta zonele de risc si tacticile folosite pentru furturile de marfuri din intreaga lume, pentru a ajuta companiile sa fie informate in legatura cu riscurile de furt al marfurilor si sa previna infractiunile.
De la 1 septembrie tranzitul tuturor vehiculelor Euro 3 de peste 3,5 t prin tunelul Mont Blanc este interzis!
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:45 / Written by Trafic Media

Dupa ce in aprilie 2018 tariful de tranzit pentru camioanele Euro 3 prin Mont Blanc a crescut cu 5%, in scopul protejarii mediului, iar din ianuarie 2019 vehiculele de peste 7,5 t cu aceasta norma de poluare (produse deci intre 2002 si 2006) nu mai pot circula deloc prin tunel, de la 1 septembrie este randul tuturor utilitarelor de peste 3,5 t sa nu mai poata traversa aceasta portiune de drum, considerata una dintre cele mai poluate din Europa, in special din cauza traficului rutier. Asa cum estimeaza mai multe organizatii implicate in gasirea de solutii pentru imbunatatirea calitatii aerului, 70% din emisiile de dioxid de azot din zona vin din transport, mai ales de la cele 600.000 de camioane care folosesc in fiecare an tunelul. Deciziile au fost luate de comun acord de autoritatile franceze si italiene, iar acum partea franceza se gandeste sa interzica in curand camioanele Euro 4, aspect adus in discutie in mai la reuniunea interguvernamentala de la Paris.


Subcategories



Page 26 of 306