PIATA

In ciuda nivelului de dezvoltare a infrastructurii, Romania ramane un nod important intre Turcia si Germania
Created on Sunday, 01 April 2012 04:20 / Written by Marilena Matei

Industria auto turceasca cunoaste de cativa ani un boom extraordinar, care ar putea-o propulsa in deceniul urmator pe prima pozitie a producatorilor auto din Europa. De aceasta crestere importanta a productiei auto in Turcia a beneficiat si Ekol, care in numai 20 de ani a reusit sa ajunga printre cele mai importante companii de transport din Europa. Deservind doi producatori germani importanti de autovehicule, Ekol a cautat sa construiasca legaturi de transport cat mai eficiente intre Turcia si Germania. Astfel, 2.000 de camioane parcurg cate 7.000 km la fiecare cursa in ambele sensuri, pe langa solutiile intermodale initiate - transport pe feribot din Turcia pana la Trieste (Italia) si de acolo cu trenul pana in Worms (Germania).

Faymonville isi extinde oferta cu o noua marca, standardizata
Created on Sunday, 01 April 2012 04:19 / Written by Petronela Badescu

La sfarsitul lunii trecute, Faymonville a lansat la Goleniow (Polonia) noua sa marca MAX Trailer, ce include trailere agabaritice mai putin specializate, standardizate, dar la calitatea versiunilor mai complexe din oferta companiei si la un pret competitiv. Tot cu aceasta ocazie s-a dat startul constructiei unei noi hale, dedicate exclusiv productiei modelelor MAX Trailer, care va ridica la 18 milioane de euro investitia totala realizata de Faymonville in Polonia din 2005 incoace si va permite o productie de 600 de unitati/an din noul model.

Ford investeste in modernizarea fabricii de la Craiova
Created on Sunday, 01 April 2012 04:18 / Written by Beatrice Zavoeanu

Ford si Autoritatea Romana pentru Valorificarea Activelor Statului anunta semnarea Actului Aditional la contractul de privatizare pentru Automobile Craiova, care prevede ca perioada de implementare a proiectului Ford la Craiova s-a extins pana la 31 decembrie 2012.
Grupul american a preluat in 2007, de la stat, Automobile Craiova, iar conform contractului de privatizare avea obligatia sa realizeze pana la 19 martie 2012 investitii tehnologice si de mediu de 675 de milioane de euro si un volum de autovehicule de aproximativ 250.000 de unitati.

Rau cu soferii, dar mai rau fara ei
Created on Sunday, 01 April 2012 04:17 / Written by Aurora Negutu

Este deja bine cunoscut faptul ca soferul reprezinta cartea de vizita a unei companii de transport in relatia cu partenerii si ca este una dintre resursele umane cele mai importante din cadrul unei firme, care are puterea sa asigure eficienta, dar si sa prabuseasca totul. Am incercat sa aflam care sunt masurile pe care firmele de transport le iau pentru a se pune la adapost de probleme pe care acestia le-ar putea crea.

Nu mai suntem codasii Europei la exporturi
Created on Sunday, 01 April 2012 04:16 / Written by Beatrice Zavoeanu

Dupa un inceput de an anevoios, tendinta de crestere a exporturilor si de scadere a importurilor, imprimata in cea de-a doua luna a anului, nu s-a mai mentinut, bursa TimoCom inregistrand luna trecuta, in medie, acelasi nivel al importurilor si exporturilor ca si in februarie. Cresteri mai importante ale exporturilor au fost insa inregistrate de Cehia si Marea Britanie, unde s-a ajuns la rapoarte marfa/camion de 53/47, fata de 38/62 cu o luna in urma, respectiv de 58/42, fata de 46/54, compensate insa de scaderi pe relatia Franta, de la 43/57 la 30/70.



Page 190 of 232