PIATA

Langendorf Medias mizeaza pe cererea din constructii
Created on Thursday, 01 March 2012 16:54 /

Langendorf a produs anul trecut la Medias doar 10 vehicule pentru piata romaneasca - remorci agabaritice de tip platforma si suprastructuri/semiremorci basculante - dar si-a completat activitatea cu subansamble din otel pentru Germania si Rusia. In schimb, in 2012, Bernd Böse, managing director Langendorf, estimeaza sa aiba mai multe comenzi pentru Romania, deoarece a remarcat o tendinta de revenire a constructiilor, iar la Medias se produc suprastructuri basculante, semiremorci basculante si vehicule agabaritice de tip platforma, necesare in domeniu.

Se anunta un an bun pentru productia locala de remorci/semiremorci
Created on Thursday, 01 March 2012 16:54 /

Auto Brand a livrat anul trecut in Romania circa 200 de axe de 5,5-9 t, pentru remorci si semiremorci diver se (inclusiv cisterne si remorci agrare), si 40 de 11-12 t, pentru trailere agabaritice. In plus, asa cum declara Stefan Serbanescu, directorul tehnic al firmei, a fost pierduta o livrare de 72 de axe de 9 t in detrimentul unui producator german de la care constructorul roman de cisterne s-a aprovizionat direct. Desi Auto Brand a ofertat in ultimul timp si alte marci de axe, nimic nu s-a concretizat, din portofoliul sau continuand sa fie preferat BPW, datorita fiabilitatii si renumelui.

Nu iti convine, pleci!
Created on Thursday, 01 March 2012 16:34 / Written by Elena Dedu

Cand vorbesti cu directorii firmelor de transport, cei mai multi spun ca soferii sunt o categorie de oameni aparte, care fura motorina, nu sunt atenti cu masina si nu depun eforturi sa obtina un consum mai mic. Insa atunci cand sunt intrebati soferii situatia pare sa fie cu totul alta si, desi sunt unii norocosi carora nu li se impune un consum, in cele mai multe companii camionul trebuie sa fie condus astfel incat consumul sa nu depaseasca anumite limite. Care sunt acestea si daca pot fi respectate am aflat de la cativa soferi care au curse diferite, pe intern sau international, cu consum normat sau neimpus.

Primul furnizor Ford care-si deschide fabrica la Craiova
Created on Thursday, 01 March 2012 16:29 / Written by Valentina Lupu

Producatorul american de componente pentru automobile Johnson Controls a inaugurat oficial, la sfarsitul lui ianuarie, cea de-a noua fabrica din Romania, la Craiova, unde va produce scaune pentru vehiculul B-Max, realizat de Ford. In urma unei investitii de aproximativ 10 milioane de euro, Johnson Controls este primul furnizor Ford care si-a deschis uzina la Craiova, chiar langa fabrica producatorului de automobile, activitatea sa urmand sa fie exclusiv dedicata acestuia.

 
Fabrica are in prezent 100 de angajati, iar in lunile urmatoare personalul va fi completat cu inca 60. La capacitate maxima, uzina va putea produce scaune pentru 1.300 de masini/zi, adica 300.000 de vehicule/an. Deocamdata insa, in unitatea de la Craiova scaunele vor fi doar asamblate cu componente venite de la celelalte unitati Johnson Controls din tara si de peste granita.

300 de autorizatii terta tara in plus
Created on Thursday, 01 March 2012 16:24 / Written by Cristiana Sandulescu

Romania a obtinut 300 de autorizatii „terta tara“ suplimentare la comisia mixta cu Ucraina, desfasurata la jumatatea lui februarie, precum si promisiuni ca nu se vor mai aplica amenzi abuzive carausilor nostri. Desi ucrainenii au propus utilizarea combinata a unei autorizatii terta tara pe teritoriul Romaniei, operatorii autohtoni nu agreeaza ideea, astfel ca urmeaza sa se mai discute.

Pornind de la statistica autorizatiilor alocate in 2011, cand s-au repartizat transportatorilor romani toate autorizatiile terta tara Ucraina primite, la comisia mixta, care a avut loc la jumatatea lui februarie, partea romana a dorit in primul rand cresterea contingentului de autorizatii terta tara.



Page 192 of 232