ANVELOPE

Rezultate slabe fata de anul anterior
Created on Wednesday, 02 January 2013 16:19 / Written by Elena Dedu

In 2011 producatorii si vanzatorii de anvelope se bucurau de revenirea la normal a volumelor, in parte ca urmare a cresterii activitatii de transport care adusese inapoi pe sosele multe camioane, in parte datorita intrarii in vigoare a legii anvelopelor de iarna. Insa, cum dupa o perioada de boom urmeaza o cadere puternica, anul trecut s-au inregistrat vanzari mult mai mici. Un eveniment major care a lovit piata de anvelope in 2012 a fost etichetarea pe clase energetice, care insa nu a avut efectele scontate in ceea ce priveste politica de achizitii a transportatorilor.
 

Volume sub cele din 2011
Created on Wednesday, 02 January 2013 16:17 / Written by Elena Dedu

Asa cum era de asteptat, primele trei luni ale anului trecut s-au incheiat pe minus in general, din punctul de vedere al volumelor vandute. Cele mai mari scaderi s-au inregistrat in Europa. In cazul Asiei, ale carei motoare turuiau pana de curand, activitatea economica a inceput sa se mai domoleasca, China fiind cel mai vizibil exemplu in acest sens. Vanzarile din America de Sud au fost influentate puternic de scaderea din Brazilia, unde au intrat in vigoare normele Euro 5. Iar in America de Nord cererea a crescut cel mai mult in comparatie cu tendinta la nivel mondial.

Accent pe economisire
Created on Wednesday, 02 January 2013 15:59 / Written by Elena Dedu

Principalii producatori de anvelope au lansat anul trecut game complet noi sau dimensiuni care le completeaza pe cele actuale. Pentru toate modelele, producatorii s-au concentrat asupra reducerii rezistentei la rulare si, implicit, a consumului de carburant, asupra obtinerii unui randament kilometric mai bun si, partial, asupra obtinerii unei bune clasificari in cadrul etichetei impuse de Uniunea Europeana. In ceea ce priveste reducerea consumului de carburant, aceasta este o sarcina tot mai grea care cade pe umerii producatorilor de anvelope, de vreme ce inovatiile aduse motorizarilor camioanelor nu prea mai pot aduce economii suplimentare, dovada fiind noile Euro 6, care au un consum similar cu actualele Euro 5.

105 milioane de euro investiti in urmatorii cinci ani
Created on Thursday, 29 November 2012 08:08 / Written by Aurora Negutu

Pirelli a anuntat planul de investitii, in Romania, pentru urmatorii cinci ani, 2013-2017, cu o valoare de 105 milioane de euro, din care 35 de milioane de euro sunt acordati de guvernul Romaniei. Investitia este destinata cresterii capacitatii de productie a anvelopelor pentru autovehicule, pe segmentul premium, in cadrul Polului Industria Slatina.
Noua investitie este dedicata cresterii suprafetei fabricii de anvelope de la 180.000 m2 in prezent la circa 200.000 m2 in 2017, precum si dezvoltarii capacitatii de productie ...

Acasa la Michelin
Created on Thursday, 29 November 2012 08:01 / Written by Elena Dedu

Dupa lansarea noii game de anvelope care a avut loc la IAA Hanovra, Michelin a considerat ca performantele acestora vor fi mai evidente in ochii jurnalistilor daca ei vor vedea „pe viu“ comportamentul in diferite conditii de testare. Pentru asta, la inceputul lui octombrie, centrul de tehnologie din Ladoux si-a deschis portile pentru jurnalisti din toata Europa, iar cei prezenti au putut observat metode de testare a anvelopelor si diferenta de performanta intre anvelopele producatorului francez si alte marci.



Page 8 of 16