ANVELOPE
In septembrie, la Milano, Goodyear a prezentat doua noi linii de produs, KMAX si FUELMAX. Aceste anvelope vin in sprijinul detinatorilor de flote in incercarea de a reduce costurile operationale, gratie kilometrajului suplimentar si nivelului mai scazut al rezistentei la rulare pe care le ofera. O noutate in abordarea lansarilor de game este decizia Goodyear de a prezenta in acelasi timp si gama de anvelope resapate, TreadMax, cu profil KMAX si FUELMAX. In cadrul aceluiasi eveniment, participantii au avut ocazia de a observa pe viu performantele noilor anvelope, in cadrul unor teste comparative de consum si franare pe carosabil ud.
La jumatatea lui octombrie, Goodyear a depasit sapte milioane de anvelope UltraGrip 8 montate pe jante de la lansarea din 2011, ceea ce face ca acest model sa fie unul dintre cele mai solicitate pentru utilizare in conditii de iarna.
Anvelopele UltraGrip sunt prezente pe piata din 1971 si pana acum au fost produse in peste 60 de milioane de unitati, iar cea mai recenta generatie, a opta, detine circa 12% din total.
Goodyear a anuntat luna trecuta ca isi extinde oferta de servicii de resapare la cald COC (Customer Owned Casing) destinata flotelor de camioane si in Romania, Benelux, Germania, Polonia, Cehia si Slovenia, dupa ce pana acum fusese disponibila in Italia si Franta. Iar in 2014 va intra si pe alte piete europene.
Cum piata transporturilor este intr-o continua cautare de solutii de reducere a costurilor, EVW Holding a luat hotararea de a investi intr-o unitate proprie de resapare, la Gilau, care produce deja de la sfarsitul lui iulie. Aceasta investitie a venit si din dorinta de a completa portofoliul, astfel incat clientilor sa le fie oferit un mix eficient, anvelope noi si resapate in fabrica proprie, de calitate garantata Bandag.
La finalul lui iunie, Continental a prezentat noua gama de anvelope din generatia a treia, pentru vehiculele de transport persoane, care acopera toate domeniile de utilizare, de la liniile urbane si regionale pana la segmentul de transport cu autocare pe distante lungi, aflat intr-o puternica dezvoltare. Primele anvelope din aceasta gama au fost produse in Slovacia, la Puchov, unde Continental va investi puternic in urmatorii ani. Cu aceeasi ocazie a fost prezentat si sistemul de control al anvelopelor ContiPressureCheck.