Transport Persoane

20 de trasee pentru operatorii privati
Created on Thursday, 28 February 2019 09:22 / Written by Cristiana Sandulescu

ADTP Bucuresti-Ilfov este pregatita pentru organizarea transportului intre Capitala si localitatile din judetul Ilfov, in iulie urmand sa fie anuntat programul integrat de transport, actualmente in curs de finalizare. 20 de trasee vor fi scoase la licitatie pentru carausii privati, restul fiind atribuite catre STB si catre operatorii regionali interni din Voluntari si Chitila. Vor fi implementate integrare tarifara si sisteme de management inteligent al traficului, asa cum au toate orasele care se respecta din vest.
 

VDL isi extinde gama de autobuze electrice cu modelul Citea LLE de 11,5 m
Created on Thursday, 28 February 2019 09:21 / Written by Cristiana Sandulescu

VDL Bus & Coach a lansat un nou model Citea LLE (Light Low Entry) electric, de 11,5 m lungime, pe sasiu alungit. Spre deosebire de versiunea initiala, de 9,9 m, noul model poate fi configurat cu 35+4+1 locuri. In varianta standard, Citea LLE-115 electric este echipat cu pachet de baterii de 180 kWh, ceea ce asigura o autonomie de 100-150 km, in functie de conditiile de drum.
Gama de autobuze electrice Citea include trei modele de baza - Low Floor (solo si articulat), Low Entry si Light Low Entry - avand lungimi intre 9,9 si 18,7 m.

Timisoara va cumpara 16 tramvaie noi
Created on Thursday, 28 February 2019 09:18 / Written by Cristiana Sandulescu

Municipalitatea din Timisoara a anuntat ca va achizitiona 16 tramvaie noi, pentru care se va incheia un acord-cadru pe o durata de patru ani. In aceasta perioada, beneficiarul poate exercita optiunea de a comanda inca 24 de tramvaie, suplimentar.
Potrivit caietului de sarcini, tramvaiele vor fi articulate, cu podea complet coborata, si actionate prin invertoare si motoare asincrone de curent alternativ. Alimentarea se va face de la reteaua de contact sau dintr-o unitate de stocare a energiei electrice.

Presiunea pe reducerea amprentei de carbon se va reflecta in costul transportatorilor
Created on Thursday, 28 February 2019 09:18 / Written by Cristiana Sandulescu

Reducerea incalzirii globale pana in 2050, asa cum se prevede in actele normative recent adoptate de Uniunea Europeana, este o provocare. Vestea buna, daca se poate spune, este ca pana in 2030 nu se preconizeaza alte modificari majore in legislatie, dar obligatiile impuse deja sunt greu de atins.
Industria transporturilor este determinata sa contribuie la decarbonizare, insa trebuie mentinut un echilibru intre solutiile de propulsie alternativa promovate si costurile implicate, este mesajul transmis de Raluca Marian, Senior Manager Transport Persoane in cadrul Uniunii Internationale a Transporturilor Rutiere (IRU), cu prilejul conferintei IRU-UNTRR. „Nu exista o solutie miraculoasa, un combustibil care sa rezolve toate problemele legate de poluare, asa ca este necesara dezvoltarea tuturor in paralel. Pe de alta parte, nu doar companiile de transport trebuie sa suporte costul schimbarii intregii societati. Si pentru a reduce poluarea este importanta incurajarea dezvoltarii transportului in comun de pasageri.”

IRU recunoaste necesitatea asigurarii accesului liber la piata de transport calatori
Created on Thursday, 28 February 2019 09:16 / Written by Cristiana Sandulescu

Transportul de pasageri este victima dezbaterilor sensibile pe marginea reglementarilor incluse in Pachetul Mobilitate 1 privind transportul de marfa, este de parere Raluca Marian, Senior Manager Transport de Persoane in cadrul IRU. Turismul este insa o activitate specifica din punct de vedere al timpului si modului de desfasurare, astfel ca trebuie tinut cont de acest lucru. „Daca Pachetul Mobilitate se voteaza in plen fara a avea avizul specializat al Comisiei de Transport si Turism din Parlamentul European (TRAN), acesta va fi un vot de hazard, iar sectorul de transport de pasageri va pierde ce a obtinut deja, cu mult lobby, la nivelul TRAN - pe problema detasarii si a timpilor de conducere si odihna.”


Subcategories



Page 11 of 91