PIATA
Ahead Logistics isi continua cresterea
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:57 /
Written by Mariana Bleort
Desi tarifele la transportul intern sunt in continua scadere, Ahead Logistics a reusit sa isi creasca anul acesta atat cifra de afaceri, cat si profitul. Cresterea a venit de la castigarea mai multor clienti pe casa de expeditii, dar si de la faptul ca flota de 47 de camioane a companiei a reusit sa creasca media lunara efectuata, de la 11.800 km/luna/camion anul trecut la 12.000 km anul acesta. Cresterea cifrelor a fost insa mult mai greu de reusit decat in anii trecuti, in conditiile in care aproape toate costurile au crescut considerabil si, in plus, firma trebuie sa faca fata si crizei tot mai acute de soferi de pe piata.
Anul trecut, Ahead Logistics a inregistrat o cifra de afaceri de 8,7 milioane de euro, in usoara crestere fata de 2017, si un profit de 335.000 de euro, cu 45% mai mare decat in anul precedent.
Costin Anghelescu, pentru a doua oara „eco-soferul” anului
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:55 /
Written by Alexandru Ionescu
Finala Nationala Renault Trucks Optifuel Challenge, desfasurata pe 5 iulie in apropiere de Moara Vlasiei, a fost castigata pentru a doua oara de Costin Anghelescu, proprietarul firmei Costi Trans si un „veteran“ al concursurilor de acest gen. El va reprezenta Romania la finala competitiei care va avea loc la Lyon, intre 15 si 17 octombrie.
Opt orase, 165 de firme de transport, 225 de soferi participanti si aproximativ 40 de zile de munca asidua, care au culminat cu desfasurarea finalei nationale si incununarea unui campion. Cam asa poate fi rezumat pe scurt traditionalul concurs Optifuel Challenge, prin intermediul caruia Renault Trucks a cautat eco-soferul anului in Romania.
Pana la 10.000 de euro/vehicul despagubire in procesul „Cartelul Camioanelor“
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:51 /
Written by Cristiana Sandulescu
Firma de avocatura Hausfeld pregateste cea de-a treia actiune in instanta impotriva Cartelului Camioanelor, solicitand despagubiri in numele a mii de operatori de transport, care au platit un pret mai mare decat cel cuvenit pentru camioanele noi achizitionate. Din estimarile expertilor financiari, valoarea despagubirii s-ar putea ridica pana la 10.000 de euro/vehicul (adaosul de pret plus dobanda). In precedentele doua actiuni intentate in 2017 si 2018, Hausfeld reprezinta companii ce totalizeaza 150.000 de camioane, dintre care 8.000 sunt din Romania.
Vito Tourer 119 CDI, productiv si confortabil
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:49 /
Written by Alexandru Ionescu
Cu ocazia Conferintei Tranzit de la Suceava, Mercedes-Benz Vans a pus la dispozitia echipei noastre un model Vito Tourer 119 CDI cu tractiune integrala permanenta, lansat in urma cu trei ani la Salonul Auto de la Hanovra. Chiar daca urmeaza sa fie inlocuit in curand, vanul de transport persoane este parte a redefinirii strategiei Mercedes-Benz, combinand fiabilitatea si optimizarea de cost in ceea ce priveste consumul de carburant cu materiale de buna calitate la interior si un aspect cat se poate de fresh la exterior.
Marfurile din camioane, cele mai vulnerabile
Created on Wednesday, 31 July 2019 09:47 /
Written by Petronela Badescu
Lipsa de parcari securizate pentru camioane este una dintre cauzele principale ale furturilor de marfa din Europa, iar tarile cu cele mai mari riscuri in acest sens sunt Marea Britanie si Germania, asa cum reiese din raportul pe 2018 al BSI Supply Chain Services&Solutions si TT Club. Pe langa lipsa spatiilor sigure de parcare, dar in stransa legatura cu aceasta, o vulnerabilitate este si reglementarea care limiteaza timpul de condus al soferilor de camion si ii obliga sa opreasca adesea in locuri periculoase.
Raportul pe 2018 al celor doua organizatii pe tema furturilor urmareste sa puna in evidenta zonele de risc si tacticile folosite pentru furturile de marfuri din intreaga lume, pentru a ajuta companiile sa fie informate in legatura cu riscurile de furt al marfurilor si sa previna infractiunile.
Page 24 of 232