VANURI

Robust si eficient
Created on Thursday, 01 December 2011 21:35 / Written by Cristiana Sandulescu

Noul Volkswagen Crafter, lansat recent pe piata europeana, isi propune sa fie mai economic si mai fiabil, in conditiile reducerii nu numai a consumului de carburant, gratie noilor motorizari TDI, ci si a costurilor de intretinere. In plus, vehiculul are acum o sarcina utila cu pana la 90 kg mai mare, iar la capitolul siguranta dispune de un pachet complet de sisteme incluse in echiparea de baza. Test drive-ul efectuat pe ruta Bucuresti-Timisoara si retur, cu vehiculul incarcat la capacitate, a reconfirmat buna manevrabilitate a Crafter (in versiune cu ampatament lung si acoperis inaltat), dar si faptul ca acesta se aseaza bine la drum lung.

Tuning inainte de lansarea unei noi generatii de Transit
Created on Saturday, 01 October 2011 17:21 / Written by Marilena Matei

Ford a anuntat ca va reinnoi in urmatorii trei ani toate modelele de utilitare si ca va adauga chiar modele noi pe segmente pe care nu a mai fost pana acum prezent. Astfel, producatorul american vrea sa se asigure ca poate intra pe mai multe piete. Si, cum de la 1 ianuarie 2012 nu se mai pot inmatricula in Europa decat utilitare Euro 5, inginerii Ford au grabit lansarea unei noi motorizari de 2,2 l, care indeplineste normele Euro 5 si in varianta fara ECOnetic si sistemul Start/Stop. In completare, noul model vine cu ESP standard si Hill Launch Assist, o izolatie mai buna a cabinei si modificari minore la designul exterior si interior. Noua arhitectura a motorului si sistemul Start/Stop determina reducerea consumului cu aproape 15% fata de generatia anterioara. Primul test drive cu Transit ECOnetic Euro 5 in jurul Münchenului a demonstrat calitati dinamice foarte bune, un motor cu un cuplu flexibil, care reduce numarul schimbarilor de viteza, si o pozitie de conducere confortabila, cu o vizibilitate foarte buna.

Cursa stransa pentru fiecare cent
Created on Thursday, 01 September 2011 21:06 /

Publicatia germana DVZ a organizat la inceputul lui iunie a doua editie a European Truck Challenge, la care au participat MB Axor, Volvo FM si Scania G. Editia de anul acesta a avut in vizor vehiculele „de flota“, cu mai putine dotari optionale, insa cu preturi de achizitie foarte atractive. Testul a reprodus situatiile de trafic si incarcare specifice transporturilor complete si in regim de grupaj, iar concluzia a fost ca mijloacele de transport configurate in functie de nevoile proprii ale cumparatorului asigura cea mai buna performanta la un cost minim.

Aliniere la standardul familiei de utilitare VW
Created on Friday, 01 July 2011 07:02 / Written by Marilena Matei

Volkswagen a inceput deja sa produca noul Crafter, care va fi disponibil peste tot in Europa din aceasta toamna. Cea mai grea utilitara VW a suferit aceleasi ajustari ca Transporter si Caddy, initiate dupa lansarea Amarok: reinnoirea grilei radiatorului, improspatarea panoului de bord si materiale noi la interior, dar mai ales introducerea motorizarilor de 2 litri TDI, deja probate de Amarok, Transporter si Caddy. Mai usoare cu circa 40 kg, noile motoare contribuie la reducerea cu pana la 33% a consumului de combustibil si cu pana la 25% a costurilor de operare, in conditiile unor performante cel putin la fel de bune cu ale vechiului motor de 2,5 litri. Producatorul german a organizat o sesiune de test drive, nu numai pentru noul Crafter, ci si pentru Caddy si T5, in jurul orasului suedez Malmo, la capatul podului care leaga orasul suedez de Copenhaga, pentru a evidentia una dintre caracteristicile cele mai importante ale utilitarelor VW - placerea de a le conduce - pe un traseu pitoresc si linistit.

Motoare Euro 5 mai puternice si mai economice
Created on Wednesday, 01 June 2011 08:44 / Written by Marilena Matei

Fiat a lansat luna trecuta noul Ducato, care este neschimbat la exterior, avand insa motoare noi, Euro 5, si un interior mai elegant. Noutatea cea mai importanta o reprezinta introducerea noului motor de 2 l, care dezvolta o putere maxima de 115 CP si un cuplu de 280 Nm, in conditiile unui consum de combustibil de numai 6,4 l/100 km, testat si de jurnalistii de specialitate invitati la lansare pe circuitul de la Balocco (Italia). Eficienta sporita se datoreaza noii generatii MultiJet II, care permite pana la opt injectii directe pe ciclu fata de sase, cate se putea la MultiJet I. Pentru a raspunde cererii anumitor piete, precum cea germana, Fiat a introdus sistemul ESP, care include ASR, BAS si LAC (Load Adaptive Control), oferind in continuare optional ESP pe pietele mai sensibile la pret. Dupa sistemul Fiorino si Doblo, Fiat a introdus Traction+ si la Ducato, ca si optiunea eco:Drive Professional.


Subcategories



Page 6 of 9