TRANZIT

La 1,90 m, niciun van nu e suficient de confortabil
Created on Tuesday, 02 June 2020 10:32 / Written by Trafic Media
Autoutilitara este folosita cu precadere la activitatea de distributie. Adresele de livrare sunt de obicei la distante mici unele de altele, in zone urbane inghesuite. Soferul trebuie sa urce si sa coboare de multe ori in/din vehicul pe parcursul unei zile de lucru. In cazul persoanelor inalte, imbracate si in haine de iarna, acest lucru poate fi o provocare.
La volanul Tatra Buggyra participant la Dakar
Created on Tuesday, 02 June 2020 09:51 / Written by Trafic Media
Jurnalistul francez Fabien Calvet, membru al juriului International Truck of the Year, a avut ocazia sa conduca, la inceputul lui martie, modelul Tatra al echipei Buggyra, imediat dupa intoarcerea acestuia de la raliul Dakar 2020, intoarcere care s-a facut prin portul Marsilia. Testul s-a desfasurat pe circuitul de la Fontjoncouse, aproape de Lézignan (Aude), si a constituit o experienta de neuitat oferita de cehii de la Buggyra, care participa si in Campionatul European de Raliu de Camioane (ETRC). 
Buggyra Racing crede ca sezonul competitional 2020 nu este inca pierdut
Created on Tuesday, 02 June 2020 09:49 / Written by Trafic Media
In conditiile pandemiei, nimeni nu mai duce o viata normala, dar pe alocuri incep sa apara semne de imbunatatire a situatiei si de revenire la realitatea de dinainte de coronavirus, iar unul dintre ele a fost primul test realizat anul acesta de echipa ceha Buggyra Racing, pe autodromul Most, cu mai multe dintre masinile sale speciale de competitie: Clio al academiei Buggyra, Lamb al baietilor de la Mičánek, Mercedes GT3 si camionul de curse Buggyra VK, al carui motor a suferit cateva modificari si acum se va vedea cum se comporta pe pista.
E timpul pentru strategii in transporturi
Created on Thursday, 30 April 2020 17:14 / Written by Marilena Matei
Daca de 30 de ani antreprenorii romani in transporturi rutiere s-au descurcat fiecare pe cont propriu, in 2020 e nevoie de un plan strategic pentru ca firmele romanesti din domeniu sa nu moara lovite de criza pandemica si, mai apoi, de Pachetul Mobilitate 1.
Ne uitam in jur si vedem cum toate tarile vest-europene isi inchid pietele, pentru ca firmele nationale sa aiba cat mai mult de lucru, in timp ce romanilor le sunt deschise portile doar pentru munca pe camp. Si aceea prost platita, in conditii mult mai proaste decat cele ale soferilor est-europeni din cabinele camioanelor lor timp de 2-3 luni in Comunitate. Iar daca unele filme cu soferi gatind la roata camionului au determinat crearea acelei stari emotionale care a determinat votarea setului de legi, unele absurde, care formeaza Pachetul Mobilitate 1, este timpul ca noi, romanii, sa nu lasam nespusa povestea celor care muncesc 14-15 ore pe camp in Germania sau in alte tari vest-europene si sa aratam cu degetul asa cum suntem aratati si noi de peste 20 de ani.
Ce variante are Romania pentru a salva industria transporturilor de la faliment
Created on Thursday, 30 April 2020 17:13 / Written by Alexandru Ionescu
Falimentul industriei de transport din Romania este tot mai aproape dupa ce demersul legislativ in cadru european al Pachetului Mobilitate 1 pare sa isi urmeze calea nestingherit. In acest moment exista trei variante pentru ca masurile controversate sa fie modificate astfel incat impactul economic sa fie cat mai mic pentru transportatorii romani: respingerea in plenul PE, modificarea prevederilor intoarcerii camionului acasa la fiecare doua luni si contestarea Pachetului la Curtea de Justitie a UE.

Subcategories



Page 5 of 306