CAROSERII
Spectaculos ca intotdeauna si beneficiind de o prezenta mai numeroasa decat la editiile anterioare, Bauma 2010 nu se poate lauda totusi cu inovatii si lansari la toate standurile dedicate suprastructurilor, asa cum s-a intamplat la utilaje si echipamente speciale. Pe de alta parte insa, toti producatorii importanti de vehicule au adus imbunatatiri modelelor de pana acum, imbunatatiri legate mai ales de reducerea greutatii proprii si cresterea manevrabilitatii, stabilitatii si robustetii - in cazul basculantelor - si de precizie, flexibilitate si viteza - in cazul trailerelor agabaritice.
Cresterea segmentului de transport de produse refrigerate si de consum a avut un boom in 1950 si 1960 si a continuat pana acum. Veniturile mai mari presupun un consum crescut, dar se cere si calitate. Acesta este motivul pentru care transportatorii de marfa, companiile de logistica si producatorii de vehicule au trebuit sa dezvolte noi concepte de depozitare, ambalare si transport, astfel incat sa rezulte un lant frigorific continuu.
Schmitz Cargobull produce inca din 1892, iar primele remorci izolate si cu racire au fost realizate acum 60 de ani.
Chiar daca pentru multe tipuri de marfuri nu exista reglementari riguroase in ceea ce priveste ancorarea si siguranta incarcaturii, Krone a facut un pas inainte si a lansat Profi Multi Liner Steel, varianta cu protectie laterala ranforsata cu plasa de otel, grinzi si elemente 2 si 3D.
O alta schimbare este reprezentata de macaralele cu chingi pe care este amplasat un dispozitiv integrat antirecul.