CAROSERII

O noua bena pentru transport de asfalt de la Kögel
Created on Tuesday, 03 November 2015 12:56 / Written by Trafic Media

Semiremorcile cu bena Kögel cu doua sau trei axe si un volum util de 24 m3 sunt de acum disponibile cu toate variantele de grosime a peretilor, dar si ca bena complet izolata cu un material ce rezista pana la 200 oC, pentru transport de asfalt, care dispune de tehnica de masurare cu cinci puncte integrate (ecranul afiseaza alternativ cele cinci puncte individuale de masura si temperatura medie), termometru si imprimanta.
 

Semiremorci agricole premium fabricate in Romania
Created on Friday, 28 August 2015 12:49 / Written by Petronela Badescu

CTE Trailers si-a completat de curand oferta de vehicule comerciale cu o semiremorca basculabila din aluminiu, pentru transport de cereale, produsa de Astra Vagoane Arad dupa un proiect german si ingloband componente premium ca axe BPW, sistem de franare Wabco sau cilindru de basculare Hyva. Bazele parteneriatului dintre cele doua companii au fost puse in 2013, avand ca scop principal lansarea pe piata noastra a unui nou produs romanesc.
 

Petrecere in stil bavarez
Created on Friday, 30 May 2014 12:50 / Written by Petronela Badescu
Kögel a aniversat pe 1 mai 80 de ani de activitate si a organizat o petrecere la care au participat clienti, reprezentanti ai presei de specialitate, fosti angajati si numerosi alti locuitori din jurul Burtenbach, unde se afla sediul sau central. Acestia au avut ocazia sa viziteze fabrica de asamblare de semiremorci din localitate, pe poarta careia se asteapta sa iasa in 2014 circa 12.500 de unitati, sa admire cele mai cunoscute modele din oferta producatorului german - despre noutatile pregatite pentru IAA Hanovra nu s-a suflat insa nicio vorba - sa se fotografieze si sa ia autografe si scurte declaratii de la triplul campion olimpic de biatlon Michael Greis si de la triplul campion european de raliu de camioane Jochen Hahn, dar si sa asculte muzica specific bavareza si sa participe la numeroase jocuri si concursuri atractive.
 
Cu aceasta ocazie au fost reamintite principalele momente care au marcat atat istoria Kögel, cat si dez­vol­tarea semiremorcilor in general, datorita inovatiilor aduse de acest producator: semiremorca frigorifica integral din plastic (1961), prima platforma demontabila cu picioare de sprijin (1965), prima semiremorca basculanta rotunda din aluminiu care se sustine singura (1966) si axa centrala patentata pentru basculante (1974), prima semiremorca usoara (1982), prima fabrica pentru vopsire catodica, pentru protectie mai buna a sasiurilor impotriva coroziunii (2001), modelul Euro Trailer, extensibil cu 1,3 m (2005), trailerul CNG (2012) s.a.
Fliegl propune basculanta viitorului
Created on Wednesday, 29 January 2014 08:23 / Written by Petronela Badescu

Din 2015, in Germania va fi obligatorie folosirea, la constructia autostrazilor si drumurilor federale, a vehiculelor cu temperatura controlata. Mai exact, in cazul fiecarui proiect de peste 18.000 m2 (echivalent cu circa 3 km de drum), se impune, pentru transportul asfaltului, utilizarea de suprastructuri izolate termic. Iar din 2019 regula se va aplica in cazul tuturor tipurilor de constructie care necesita asfalt.
 

Schmitz intra pe piata caroseriilor de la 3,5 la 40 de tone
Created on Thursday, 29 August 2013 12:59 / Written by Marilena Matei

Schmitz Cargobull a decis sa-si creasca piata europeana de caroserii prin adaugarea unor noi linii de produs pe langa semiremorcile standardizate din domeniul marfurilor generale, frigorifice, constructii si containere, pe care este lider european de mai multi ani. Pentru inceput, producatorul german a dezvoltat caroserii pentru ansamblurile autosasiu+remorca (gama de peste 12 t), pe care propune solutii standard: prelata, duba inchisa, bena basculabila pe spate.
 



Page 1 of 5