In perioada ianuarie-noiembrie Volkswagen Vehicule Comerciale a livrat 501.000 de vehicule dedicate transportului de marfa sau pasageri clientilor din toata lumea, in crestere cu 4,6% comparativ cu perioada similar a anului trecut.
VW Amarok a raportat o crestere de 25,1%, livrand 75.300 de unitati, fata de 60.200 in ianuarie-noiembrie 2011. Crafter a fost livrat in 44.200 de unitati, in crestere cu 27,3%, in timp ce Caddy a scazut cu 4,8%, fiind livrate 139.100 de unitati la nivel mondial.
Guvernul va modifica strategia de privatizare a Postei Romane si va scoate la vanzare un pachet majoritar de actiuni, de pana la 51% din capitalul social, potrivit unui proiect de hotarare de guvern aflat pe circuitul de avizare al institutiilor de resort. Initial, strategia de privatizare a Postei Romane prevedea oferirea catre investitori a unui pachet de actiuni reprezentand 20% din capitalul social.
La finalul T3 2012 stocul de spatii industriale moderne a ajuns la aproximativ 1,4 milioane m2 in Romania, din care 890.000 m2 sunt in Capitala.
In timp ce in prima jumatate a anului nu au fost inregistrate tranzactii in Bucuresti, in T3 2012, livrarea de spatii a fost de 15.000 m2, reprezentand un modul de extindere pentru furnizorul de servicii logistice DSV, in Bucuresti West Park, la km 13 al A1 Bucuresti-Pitesti.
In de 10 octombrie 2012, H.Essers a semnat un contract de cumparare cu Bucharest Industrial Park (BIP). BIP reprezinta un plan logistic de dezvoltare elaborat de catre Wilmarc Invest (printre care si Skyline Europe) si Attis (d. Cavens) in asociere cu un partener roman.
Odata cu incheierea acestui contract, compania isi mareste suprafata de teren dobandita cu inca 50.000 m2. Inainte de luarea acestei decizii, au fost efectuate minutioase studii de piata. Terenul achizitionat este situat intr-o locatie usor de accesat, aflata in apropierea primei iesiri a autostrazii A1 Bucuresti-Pitesti.
Termenii comercial, comerciant au disparut din terminologia juridica odata cu intrarea in vigoare a noului Cod Civil. Astfel, trebuie sa dispara si denumirea de societate comerciala.
Pana la 1 septembrie 2014, anumite firme trebuie sa-si modifice actele constitutive, astfel incat sa dispara sintagma “societate comerciala” din denumirea acestora. Aceasta obligatie este prevazuta in Legea nr. 76/2012, care a intrat in vigoare la 1 septembrie 2012, pentru punerea in aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila.
Colaborarea TUI TravelCenter si Eurolines a inceput in septembrie 2011, iar la un an de activitate pe piata romaneasca cei doi parteneri au anuntat o crestere de 121% a volumului tranzactiilor activitatii de turism. Cifra de afaceri inregistrata pe aceasta linie de business a ajuns la 43,56 milioane din vanzarea pachetelor turistice distribuite prin retele de agentii TUI TravelCenter si Eurolines.
Titus Josan, directorul de transport al firmei Oprean International, a incetat ieri din viata, indoliind din nou lumea transporturilor, dupa un sir prea mare de oameni importanti care ne-au parasit subit in ultimii ani: Vlad Goran (Ceva Romania), Ileana Costanda (Aquila), Andre Hofer (cargo-partner Expeditii), Alin Popa (edy International Spedition) etc. Toti au murit prea tineri, cand mai aveau inca multe de facut si de demonstrat in acest domeniu dificil si solicitant. |
Din vanzarea rovinietei pentru vehiculele comerciale de transport marfa si persoane au fost incasati 976.970.000 de lei (fara TVA) in primele 10 luni ale lui 2012, fata de doar 899.061.000 de lei (fara TVA) in perioada similara a anului anterior.
CNADNR intentioneaza sa extinda capacitatea de monitorizare si control a Sistemului Informatic de Emitere, Gestiune si Control al Rovinietei (SIEGMCR) cu inca 63 de camere video fixe amplasate pe principalele sectoare de drumuri nationale din Romania, din care sapte vor fi destinate monitorizarii sectoarelor cu doua benzi pe sens, pe ambele sensuri.
Anul viitor urmeaza sa fie demarata constructia autostrazii Pitesti - Craiova. Artera va avea aproape 100 km lungime si va costa aproape 500 milioane de euro, urmand sa fie realizata in concesiune. Procedura de concesiune pentru artera Pitesti-Craiova urmeaza sa fie declansata cel mai probabil in cursul lui februarie 2013. Lucrarile nu ar trebui sa dureze mai mult de doi ani. Investitorul privat va construi drumul din fonduri proprii si isi va recupera investitia prin aplicarea unei taxe, iar eventualele diferente vor fi acoperite din bugetul de stat.
Page 994 of 1027