Incepand cu 12 ianuarie anul viitor, sistemul polonez de taxare a autostrazilor si drumurilor expres aplicat vehiculelor peste 3,5 t, viaToll, va acoperi 140 km in plus (in principal pe Autostrada A1). Din martie anul viitor, pe alti 160 km se va aplica taxarea (mai ales pe S8). Se va ajunge, in total, ca 2160 de kilometri pe autostrada sau drumuri expres sa fie taxate.
PwC Romania a anuntat ca tara noastra a inregistrat o imbunatatire a pozitiei sale in clasamentul Paying Taxes 2013, conform raportului Bancii Mondiale, al IFC si al PwC. Introducerea declaratiei unice pentru contributiile sociale si a obligativitatii depunerii in format electronic a declaratiilor fiscale pentru intreprinderile mari si mijlocii au urcat Romania cu 18 pozitii in clasamentul Paying Taxes 2013, Romania fiind a treia din punct de vedere al progreselor inregistrate dintre tarile din Europa Centrala dupa Slovacia si Slovenia. In acelasi timp, cele mai multe dintre statele din regiune au inregistrat un regres in ultimul an in clasamentul Paying Taxes.
Noile basculante, betoniere si sasiuri sunt disponibile in variantele cu 2, 3 si 4 axe, in 16 variante de putere, de la 238 CP la 625 CP. De la inceput toate motoarele au fost gandite astfel incat sa indeplineasca standardele Euro 6. Motoarele Blue Tec 6 au sase cilindri in linie, cu turboexhaustor si intercooler care, impreuna, asigura o forta de tractare, chiar si atunci cand motorul este putin peste nivelul de relanti.
Dupa ce a castigat titlul de „International Truck of the Year 2013”, de curand Iveco a mai primit doua distinctii internationale foarte importante. Naveco Chaoyue a fost desemnat camionul anului 2013 in China. Camionul este produs in parteneriat cu Nanjing Automotive Corporation. Premiul a fost acordat de agentia de stiri “China Automotive News” ai carei specialisti au derulat teste cu acest vehicul pentru a verifica performantele. Naveco Chaoyue a fost apreciat pentru motorul FPT F1C si pentru celelalte tehnologii, cu rezultate excelente in materie de putere, sistem de franare, accelerare, viteza si emisii fonice superioare caracteristicilor celorlalte sapte vehicule inscrise in cursa.
Datorita lungimilor diferite si faptului ca in timpul transportului greutatea trebuie sa fie distribuita cu respectarea prevederilor legale, containerele reprezinta o provocare pentru utilizatori, care trebuie sa achizitioneze fie mai multe tipuri de sasiuri de containere, fie modelul complet nou S.CF de la Schmitz, care poate transporta orice container standard de la 20' la 40' si poate pozitiona fara probleme containerele de 20' in spate pentru incarcare/descarcare si le poate muta apoi spre centru. Un alt avantaj oferit de noul model este acela ca e posibila respectarea inaltimii totale de 4 m chiar si cu containere de volum mare.
Incepand cu vara anului viitor DB Schenker va dubla suprafata centrului logistic din Leipzig, ca urmare a cererii BMW, pentru care compania de logistica furnizeaza componentele necesare productiei in fabricile din China si Africa de Sud.
Aceasta extindere va duce la dublarea activitatii, astfel ca 700 de persoane vor fi incluse in personalul DB Schenker.
DB Schenker a anuntat ca a testat cu succes varianta transportului feroviar cu o singura scrisoare de trasura comuna, pe relatia China-Germania. Pana acum, pentru acest tip de transporturi era nevoie de doua scrisori de trasura separate.
Pe durata acestui test s-a demonstrat cum poate fi folosit un astfel de document pentru ca informatiile complete necesare tranzitului pentru toate tarile parcurse trebuie incluse in acest document inca de la eliberarea lui, in China.
CNADNR a facut receptia lucrarilor pentru tronsoanele 6 si 7 ale autostrazii A2, respectiv Cernavoda – Medgidia si Medgidia - Constanta.
Lucrarile de constructie pentru tronsonul Cernavoda – Medgidia au fost executate de Asocierea Astaldi SPA-Max Boegl Romania, cele pentru tronsonul Medgidia - Constanta de Asocierea Astaldi SpA – Max Bögl, iar serviciile de consultanta sunt asigurate de Asocierea Search Corporation si Tecnic Consulting Engineering Romania.
In ultimii sapte ani, Dacia a expediat, prin Directia Logistica, peste 6 milioane m3 de piese, care au contribuit la asamblarea a 2,5 milioane vehicule in uzine ale aliantei Renault-Nissan in lume. In prezent, Directia Logistica Dacia expediaza piese catre 13 uzine care fabrica autoturisme sub sigla Dacia, Renault, Nissan sau Mahindra & Mahindra, incluzand-o si pe cea din Romania, de la Mioveni.
Page 997 of 1027