PIATA
Buggyra Racing crede ca sezonul competitional 2020 nu este inca pierdut
Created on Tuesday, 02 June 2020 09:49 /
Written by Trafic Media
In conditiile pandemiei, nimeni nu mai duce o viata normala, dar pe alocuri incep sa apara semne de imbunatatire a situatiei si de revenire la realitatea de dinainte de coronavirus, iar unul dintre ele a fost primul test realizat anul acesta de echipa ceha Buggyra Racing, pe autodromul Most, cu mai multe dintre masinile sale speciale de competitie: Clio al academiei Buggyra, Lamb al baietilor de la Mičánek, Mercedes GT3 si camionul de curse Buggyra VK, al carui motor a suferit cateva modificari si acum se va vedea cum se comporta pe pista.
Ce variante are Romania pentru a salva industria transporturilor de la faliment
Created on Thursday, 30 April 2020 17:13 /
Written by Alexandru Ionescu
Falimentul industriei de transport din Romania este tot mai aproape dupa ce demersul legislativ in cadru european al Pachetului Mobilitate 1 pare sa isi urmeze calea nestingherit. In acest moment exista trei variante pentru ca masurile controversate sa fie modificate astfel incat impactul economic sa fie cat mai mic pentru transportatorii romani: respingerea in plenul PE, modificarea prevederilor intoarcerii camionului acasa la fiecare doua luni si contestarea Pachetului la Curtea de Justitie a UE.
Transportul de marfa, intre pandemie si Pachetul Mobilitate
Created on Thursday, 30 April 2020 17:12 /
Written by Cristiana Sandulescu
Chiar daca pandemia Covid-19 a facut imposibila organizarea conferintei Tranzit la Suceava, planificate initial pentru 10 aprilie, transportatorii s-au intalnit la aceeasi data in mediul virtual, pentru a discuta despre situatia dificila prin care trece industria de profil, afectata serios de scaderea cererii si de restrictiile de circulatie impuse la nivel european. Din pacate, perspectivele nu sunt prea optimiste nici pe termen lung, in conditiile adoptarii Pachetului Mobilitate, care loveste direct in carausii est-europeni. In aceste conditii, operatorii de transport romani sunt indemnati sa fie pro-activi, sa se organizeze si sa-si adapteze modelul de business pentru a putea face fata schimbarilor de pe piata europeana, iar statul roman, la randul sau, este chemat sa joace poate cea mai importanta carte din ultimii 20 de ani si sa actioneze in sprijinul pastrarii fortei calificate de munca - atat de ravnite de occidentali - in tara.
Oprean intra pe piata de logistica in urma unei investitii de 8 milioane de euro
Created on Thursday, 30 April 2020 17:10 /
Written by Alexandru Ionescu
Antreprenorul Ioan Oprean, prezent pe piata romaneasca prin cele doua business-uri de transport cunoscute - Oprean si joint-venture-ul GV & Oprean - a facut primul pas in oferirea de servicii logistice, prin construirea unui centru clasa A in apropierea autostrazii Sebes-Deva. Prima faza a proiectului consta dintr-un depozit cu o suprafata utila de 6.500 m2 si 11 m inaltime, optimizat cu precadere pentru industria automotive, dar si pentru produse de valoare mare, avand pereti din beton si sisteme avansate de securitate si de siguranta la incendii.
„Sa transformam criza pandemica intr-o oportunitate!”
Created on Thursday, 30 April 2020 17:06 /
Written by Marilena Matei
Membru al Comisiei de Munca din cadrul Parlamentului European si raportor pe Programul de sprijin pentru investitii si reforme, Dragos Pislaru ne-a vorbit intr-un interviu filmat (disponibil si pe contul youtube al Trafic Media) despre necesitatea ca transportatorii sa isi dea mana si sa puna pe masa Guvernului un plan de masuri care sa faca din aceasta industrie una de interes strategic. Astfel, transporturile ar putea beneficia de fonduri consistente de investitii si de dezvoltare a infrastructurii, care ar oferi avantaje de competitivitate importante. Programul de sprijin pentru investitii si reforme, menit pentru implementarea politicii monetare comune, ar putea contribui la egalizarea costurilor de finantare Est-Vest, care ar aduce mai multe avantaje decat oferirea de reduceri ale impozitelor pe munca soferilor, crede eurodeputatul USR Plus, care atrage atentia autoritatilor de la Bucuresti ca este momentul sa lucreze la un pachet de stimuli pentru a atrage cat mai multe investitii din randul celor legate de relocarile de centre de productie din China si alte zone din afara Europei. Acesta a vorbit si despre cum pot fi protejate interesele muncitorilor sezonieri romani care toata vara lucreaza in diferite state europene si a dat si vesti bune referitoare la modificarea unui pachet de legi care ar putea aduce dreptul lucratorilor sezonieri de a primi ajutor de somaj din partea tarilor in care lucreaza daca au cel putin 30 de zile lucrate continuu si cumuleaza trei luni de munca pe an intr-un singur stat membru.
Page 5 of 232