Logistica
Automatizarea interconecteaza productia si logistica la Hanovra
Created on Monday, 23 March 2020 14:55 /
Written by Andrei Besliu
Digitalizarea este deja un motor major al schimbarii in toate domeniile intralogisticii. Aceasta include depozite automate, unde procesele sunt controlate prin programe software si unde sistemele automate de vehicule ghidate viziteaza salile la toate orele zilei si ale noptii, livrand bunurile si materialele potrivite in cantitati potrivite la locul potrivit la exact momentul potrivit. Un alt aspect cheie este acela ca procesele de logistica si productie converg si devin din ce in ce mai interconectate, ceea ce face ca productia sa fie mai eficienta, flexibila si mai rentabila. in 2020, Hannover Messe va oferi o oglinda a acestor evolutii prin prezentarea solutiilor de logistica si intralogistica.
Inca se prefera logistica in-house
Created on Monday, 23 March 2020 14:54 /
Written by Beatrice Zavoeanu
In prezent, centrele logistice din Romania totalizeaza 1.100.000 m2, deservind cei mai mari zece jucatori din retailul modern. Din acestia, 125.000 m2 au fost adaugati in 2019, iar asteptarile pentru 2020 vizeaza inca 175.000 m2.
Fluxurile de aprovizionare din China pun in incurcatura productia europeana
Created on Monday, 02 March 2020 10:09 /
Written by Mariana Bleort
Intarirea relatiilor economice dintre Europa si China este un subiect permanent dezbatut la Bruxelles. La un summit ce a avut loc in primavara anului trecut discutiile s-au axat pe importanta acestui aspect in contextul in care China este al doilea partener al UE dupa SUA, iar Europa, la randul ei, este cel mai mare partener comercial pentru China. Importurile Chinei din Europa erau atunci in valoare de 375 de miliarde de euro, iar exporturile de 198 de miliarde de euro. Asadar, schimburile comerciale dintre cele doua parti se ridicau la circa un miliard de euro pe zi. Iar eventualitatea cresterii volumelor dintre cele doua parti urma sa fie sustinuta si de investitiile pe care guvernul chinez le-a facut pe diferite rute de transport.
Harta platformelor logistice din retailul alimentar
Created on Monday, 02 March 2020 10:08 /
Written by Alexandru Ionescu
Intr-o economie aflata in zodia consumului, retelele comerciale ale marilor jucatori din retailul alimentar continua sa se dezvolte concomitent cu spatiile logistice aferente. Din datele colectate de Tranzit direct de la retaileri si consultanti imobiliari, companiile active in sectorul FMCG au impreuna peste 110 hectare de suprafete logistice, cele mai multe in proprietate. Iar o parte din aceste depozite vor fi date in folosinta chiar in 2020, majoritatea retailerilor anuntand extinderi.
KIRCHHOFF Automotive are planuri mari in Romania
Created on Monday, 02 March 2020 10:07 /
Written by Mariana Bleort
Cu o istorie de 235 de ani, grupul KIRCHHOFF a decis sa vina in Romania din 2011 cu divizia KIRCHHOFF Automotive, cand a fost ales furnizor al Ford, astfel ca prima fabrica a fost deschisa pe platforma producatorului auto de la Craiova. De anul trecut grupul a decis o dezvoltare mai mare in Romania si a deschis cea de a doua fabrica la Cateasca, Arges, de unde livreaza piese stantate pentru fabricile din Europa Centrala si de Est. Tintele principale sunt constructorii auto, Dacia si Ford, si constructorii auto din vecinatatea Romaniei. Investitiile realizate pana in prezent in tara noastra se ridica la peste 40 de milioane de euro.
Page 4 of 147