ianuarie
DHL Romania si-a deschis pentru prima pentru data portile Centrului Operational situat in incinta Aeroportului International Henri Coanda pentru presa. Cu aceasta ocazie, Daniel Kearvell, Directorul General DHL Romania a vorbit despre evolutia companiei la nivel local si international, provocarile mediului de afaceri pentru piata de curierat, precum si despre solutiile oferite de DHL intreprinderilor mici si mijlocii.
IFS Management GmbH organizeaza, pe 7 februarie 2013, la Hotel Caro din Bucuresti, conferinta „Creating a global product safety culture”, dedicata prezentarii standardelor IFS cu scopul dezvoltarii unei culturi a calitatii si sigurantei alimentelor. Programul zilei cuprinde dezbateri pe teme precum: noile reglementari pentru Siguranta si Calitatea Alimentelor, Cum sa construiesti Cultura Calitatii in cadrul lantului de distributie; Principalele cerinte ale standardelor IFS din punctul de vedere al comerciantilor; Bune practici ale industiei alimentare. Prima editie a evenimentului va reuni companii de import-export, companii de logistica, HPC, Cash & Carry.
Rombus Transport, compania care se ocupa de transportul cu autocarul in cadrul grupului Eurolines Romania, isi reinnoieste in aceasta primavara parcul auto si scoate la vanzare trei dintre vehiculele din flota actuala. Este vorba de trei autocare Scania Century carosate Irizar, toate pe trei axe, cu an de fabricatie 2003 si 2004. Vehiculele sunt in perfecta stare de functionare si executa in continuare curse de linie si ocazionale. Pentru cei interesati se poate pune la dispozitie inclusiv un istoric al reparatiilor efectuate de-a lungul timpului.
Mercedes-Benz a anuntat premiera mondiala a noului Arocs, primul camion realizat exclusiv pentru domeniului constructiilor. Pe 28 ianuarie 2013, Mercedes-Benz a transmis live evenimentul de lansare de la Munchen.
In ultimii doi ani, Daimler a realizat o reinnoire totala a gamei de camioane grele, reconfigurarea acesteia facandu-se in functie de cerintele clientilor.
Daca pentru transportul international, practica era de utilizare a unui camion timp de 3-5 ani, pe segmentul constructiilor durata medie de folosinta este de 8-9 ani, cel putin pe piata germana. Si pe acest segment costul total de operare este foarte important, clientii punand pret pe putere, eficienta si robustete, caracteristici pe care s-au focusat si inginerii Mercedes-Benz.
Obiectivul producatorului german a fost sa obtina cel mai bun mod de a transfera puterea motorului la sol, pentru toate aplicatiile, astfel incat la plecarea de pe loc, in panta, vehiculul sa nu mearga inapoi, rotile sa nu alunece.