Hochland Romania proceseaza in Sovata aproximativ 30% din volumul de lapte din Romania.
Activitatea de logistica presupune sapte rute de colectare zilnice, cu aproximativ 100 de puncte de oprire.
Avand in vedere structura fragmentata a pietei, in 2007 s-a luat decizia implementarii unei strategii noi de colectare a laptelui, care a fost pusa in practica incepand cu 2009, rezultatele fiind prezentate de Csaba Mozes, Hochland Romania Milk Purchasing Manager, Supply Chain Division, Hochland Romania, in cadrul conferintei organizate de Arilog la inceputul lui iunie.
In Romania, pe langa faptul ca volumele nu sunt foarte mari ca sa justifice investitia in constructia de centre logistice, oferta de finantare este foarte slaba si, in plus, chiriasii nu vor sa inchirieze pe perioade mari de timp. Media in logistica este de trei ani, contractele pot ajunge pana la maximum cinci ani, iar sansele pentru dezvoltatori sa faca „exit“ sunt foarte mici, este de parere Viorel Opait, Corporate Service Director Colliers International.
Prin programul rabla, in perioada 3 aprilie - 29 august 2012, au fost casate 37.072 de vehicule si au fost achizitionate 8.354 de unitati masini, din care 3.998 sunt de origine autohtona.
Administratia Fondului pentru Mediu a alocat pentru Rabla 2012, in doua etape, 171 de milioane de lei, suma ce va permite scoaterea din uz a 45.000 de vehicule mai vechi de 10 ani. In prima etapa a programului, inceput pe 3 aprilie 2012, au fost alocate 114 milioane de lei pentru casarea a 30.000 de autovehicule, iar in etapa a doua care a demarat in data de 8 august 2012, au fost alocate alte 57 de milioane de lei pentru casarea a inca 15.000 de unitati.
Costurile pentru cursurile de pregatire profesionala continua difera intre tarile UE. Si in acest caz Romania este pe ultima pozitie, in sensul in care la noi sunt cele mai ieftine - in medie, 70 de euro. Celelalte tari din Europa de Est se situeaza la nivele cat de cat apropiate: in Estonia, Bulgaria si Republica Ceha costa intre 150 si 200 euro, in timp ce in Slovenia si Lituania tariful este putin peste 200 de euro.
Rolf Rosendaal este noul director servicii Post-Vanzare al Mercedes-Benz Romania. Conducerea a fost preluata de la Philipp Hagenburger care a devenit CEO Mercedes-Benz Egipt.
Noul director va deveni membru al echipei de management Mercedes-Benz Romania, jucand un rol major la nivelul deciziilor din companie. Printre cele mai importante atributii ale Directorului de Servicii Post-Vanzare mentionam - gestionarea retelei de service-uri, coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb - logistica, marketing si vanzari; Service - suport tehnic, garantii, Service24h si mobilitate; Scolarizare - programe de training tehnic si de vanzari pentru intreaga retea, prin centrul de scolarizare de la Chitila.
Incepand cu septembrie 2012, Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia are un nou director. Cornel Olendraru il va inlocui pe Jacques Eudeline, care a detinut aceasta functie din 2008 pana in prezent. Olendraru este al patrulea manager roman de top numit in cadrul Grupului Renault in Romania, in ultimii ani, dupa Sorin Buse la Renault Technologie Roumanie (2010), Aurelia Leoveanu la Renault Crédit International (2012) si Anica Muntean la Centrul Tehnic Titu (2012).
Cornel Olendraru, in varsta de 42 de ani, s-a alaturat Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia in 2010 in functia de director fabricatie si preia responsabilitatile de management al intregii uzine de la Jacques Eudeline, care urmeaza sa iasa la pensie. Cornel Olendraru va coordona activitatea celor 3.800 de angajati ai Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia, a doua mare uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni.
Traficul total de marfuri prin porturile maritime romanesti a inregistrat 29.626.689 de tone in perioada ianuarie - iulie 2012, fata de 25.368.748 de tone in aceeasi perioada a lui 2011, cresterea de trafic fiind de 16,78 %.
Din totalul de marfa raportat pentru primele sapte luni ale lui 2012, 8.970.327 de tone au fost volume de tranzit, 8.829.233 de tone au reprezentat importurile, iar exporturi situatia este ceva mai buna, si anume 9.428.262 de tone.
Kuehne + Nagel a este responsabil pentru activitatea logistica a Bayer HealthCare Chile, inclusiv depozitare, testare de laborator, controlul calitatii si distributie.
Conform acordului, Kuehne + Nagel va furniza servicii de manipulare pentru toate produsele Bayer, cat si pentru alte companii farmaceutice in numele Bayer. Responsabilitatile acopera servicii cu valoare adaugata cu ar fi reimpachetarea si etichetarea, dar si pregatirea ofertelor promotionale. Kuehne + Nagel este responsabil si de testarea in laborator de produselor. Testele sunt obligatorii conform legislatiei chiliene a importurilor.
Printr-o retea de service-uri mobile Kögel ofera suport clientilor si atelierelor din mai multe regiuni. Aceste regiuni includ acum si Rhineland si Republica Ceha. Aceasta activitate a fost extinsa datorita feedback-ului pozitiv oferit service-urilor mobile deja.
Kögel este la ora actuala singurul producator german de remorci care ofera clientilor beneficiul unui service mobil.
Page 1016 of 1027