Sumimoto Rubber Industries a confirmat intentia de a realiza un joint venture cu o companie din Turcia, respectiv Abdulkadir Özcan Otomotiv Lastik. Compania japoneza va detine 80% din actiunile acestei asocieri, pentru care deja a fost semnat un acord, la sfarsitul lui septembrie. La inceput, acest joint-venture va avea la baza un capital de 30 milioane dolari, dupa aceea urmand o investitie de circa 500 milioane dolari in constructia unei fabrici greenfield in Cankiri, Turcia. Aici vor fi produse anvelope de turism si pentru vehicule comerciale usoare.
Producatorul german a castigat din nou, la Hanovra, Premiul pentru Telematica, oferit de revista germana Telematik-Markt.de. De data aceasta Krone a primit premiul pentru sistemul sau telematic inovativ, de management al flotei.
In concursul pentru aceasta distinctie au fost inscrise 217 aplicatii care au fost evaluate de un juriu format din jurnalisti, academicieni si programatori.
Cu ajutorul noului sistem telematic oferit de Krone, utilizatorii beneficiaza de transparenta in ce priveste flotele lor, oriunde ar fi acestea in Europa.
Cu ocazia IAA Hanovra Kogel si Weichai Holding Group au semnat un acord de cooperare pe termen lung pentru productia de semiremorci. Acordul a fost semnat de Tan Xuguang, presedinte si CEO al Weichai Holding Group si Ulrich Humbaur, proprietarul Kögel.
Aceasta colaborare este un pas important pentru producatorul german, ca parte a strategiei sale de crestere la nivel global.
Producatorul francez a lansat cu ocazia IAA Hanovra gama X Line Energy. Aceasta lansare vine aproape la acelasi moment cu introducerea etichetarii anvelopelor
X Line Energy inlocuieste gama Energy SaverGreen, iar anvelopele vor fi disponibile in trei dimensiuni 315/70 R 22.5 Z pentru toate pozitiile, 315/70 R 22.5 D pentru axa viratoare si 385/55 R 22.5 T pentru semiremorci.
Anvelopa pentru cap tractor este etichetata B in ce priveste rezistenta la rulare, in timp ce modelul pentru semiremorca are calificativul A. Conform calculelor producatorului, X Line Energy T aduce economii de circa 2.000 euro din costurile cu carburantul, in cazul unei semiremorci care circula circa 128.000 km/an, in comparatie cu anvelopele X Multiway 3D.
Pe 18 septembrie Gartner, Inc. a publicat topul primelor 15 organizatii de supply chain cu sediul in Europa, mai ales in Marea Britanie si Elvetia.
Anul acesta in top au intrat sase nume noi: H&M, AstraZeneca, Reckitt Benckiser, Syngenta, Roche si Volkswagen.
Unilever ocupa primul loc in European Supply Chain Top 15. Compania beneficiaza de o retea de productie globala care poate face fata imediat oricarei fluctuatii de cerere la nivel local si are abilitatea de a gandi produsele proactiv, ceea ce aduce un plus de profitabilitate.
Lukoil intentioneaza sa achizitioneze un parc eolian de circa 130 de milioane de euro din Tulcea. Aceasta achizitie se va face prin intermediul firmei Lukerg Renew, un joint-venture intre grupul petrolier rus si compania energetica italiana ERG, infiintat in primavara anului trecut.
Juriul International Truck of the Year a hotarat ca Iveco Stralis Hi-Way merita titlul de Camionul Anului 2013. Cu 138 de voturi, camionul heavy-duty a depasit modelul Antos al Mercedes Benz, care a adunat 107 voturi. Pe locul trei s-a clasat New Cargo (Ford Otosan) iar a patra pozitie a fost ocupata de Fuso Canter 4x4.
Conform regulilor competitiei, distinctia Camionul Anului se acorda unui camiojn lansat in ultimele 12 luni, care este cel mai avantajos pentru transportul rutier din mai multe motive: economie de carburant, siguranta, manevrabilitate, confort si impactul asupra mediului.
Aseara la Hanovra, Ford Transit Custom a primit trofeul „International Van of the Year 2013”, de la un juriu format din 22 de jurnalisti reprezentanti ai celor mai importante reviste – una din fiecare tara europeana, care reprezinta piete majore pentru vanuri.
Ford Transit Custom a surclasat Mercedes-Benz Citan - un autovehicul construit pe platforma Renault Kangoo, la care s-au adus insa numeroase imbunatatiri la nivelul suspensiei, sasiului, include ESP standard si are un interior mai confortabil decat al modelului francez – si Dacia Dokker, noul model comercial produs de Dacia in Maroc.
Acestea au fost cele doua concepte de baza in dezvoltarea noului DAF XF care ofera eficienta, costuri reduse de operare si disponibilitate maxima.
Vehiculul are un sasiu nou, motorul nou Euro 6 PACCAR MX. Designul exterior este complet nou, iar interiorul imbunatatit. DAF XF este foarte stabil gratie sistemului de suspensie si a modelului nou de cabina, care, in plus, este si foarte confortabila: modele noi de scaune si volan, bordul are un nou display, iar paturile sunt mai mari, pentru ca soferii sa se bucure mai mult de pauzele pentru odihna.
Page 1012 of 1027