Vanuri
Luna trecuta Volkswagen Autovehicule Comerciale a lansat si la noi „primul Crafter 100% original VW”, de care se leaga multe sperante pentru importator in tara noastra, cu atat mai mult cu cat aproape jumatate din vanzarile de vehicule de peste 3,5 t sunt din acest segment. Preturile noului Crafter 4x2 incep de la 22.703 euro + TVA, pentru varianta autosasiu cu cabina dubla cu bena L3 si motor de 102 CP. Furgonul se vinde cu minimum 23.181 euro + TVA, in varianta L3H3 (3,5 t) si motor de 102 CP. Consumul comunicat de producator pentru asemenea modele este de 7,5 l/100 km.
Luna trecuta Renault a prezentat presei din Romania noutatile brandului cu o gama complet reinnoita. Pe segmentul utilitarelor, accentul a fost pus pe solutiile de tractiune dezvoltate pentru Kangoo, Trafic si Master. Astfel, dupa ce tehnologia Extended Grip a devenit standard inca din 2014 pe toata gama de utilitare Renault, producatorul francez a dorit sa evidentieze de aceasta data X-Track, o alternativa la sistemul de tractiune integrala, atunci cand utilizarea nu se face in conditii foarte dificile, nefiind nevoie de un sistem veritabil 4x4. Nu a lipsit Master 4x4, lansat in Europa anul trecut. Pentru a testa noile tractiuni de pe Trafic si Master, Renault a invitat presa pe pistele specifice din cadrul Circuitului Titi Aur de langa Crevedia.
Ca raspuns la cererea clientilor de pick-up-uri, care vor autovehicule cat mai puternice si cu un nivel de echipare ridicat, Volkswagen Autovehicule Comerciale a introdus pe gama Amarok noul motor V6 turbodiesel cu un cuplu maxim de 550 Nm (cu 100 Nm mai mult fata de actualul detinator al trofeului International PickUp Award, Nissan Navara, si cu 130 Nm mai mult decat modelul anterior) si o putere de 224 CP. Noul motor este „imbracat” cu mai multe noutati la interior si exterior, toate menite sa creasca confortul, aspect devenit tot mai important la acest segment de vehicule, fara a periclita insa performantele dinamice atat pe sosea, cat si off-road, si capabilitatile de transport.
La 20 de ani de la lansare, Sprinter isi extinde gama de modele cu versiunea de 5,5 t, cu o sarcina utila maxima de 2,95 t (furgon) si 3,41 t (sasiu cabina). Cu prilejul evenimentului Sprinter Tech Forum, desfasurat la sfarsitul lui aprilie, Mercedes-Benz a aliniat trei vehicule de 5,5 t - doua vanuri si un sasiu-cabina carosat cu bena - care insa au putut fi conduse doar pe un traseu special de testare, fiind inca in faza de prototip.
La nici trei ani de la lansarea din 2014, Iveco ridica si mai mult stacheta si lanseaza varianta Daily Euro 6, un vehicul utilitar usor, ce ofera clientilor o gama larga de puteri ale motorului, alaturi de un consum eficient de combustibil. In acelasi timp, producatorul italian introduce si functia exclusiva de conectivitate Daily Business Up, care se transforma intr-un partener pentru dezvoltarea afacerilor de transport.