MERCEDES-BENZ

Cea mai mare investitie din istoria MB
Created on Friday, 01 July 2011 07:45 / Written by Petronela Badescu

Luna trecuta a fost lansat la Bruxelles noul Actros, care poate fi comandat incepand cu 1 iulie si livrat in octombrie-noiembrie. Acesta este primul si, deocamdata, singurul camion MB dezvoltat special pentru a indeplini normele Euro 6, dar optional este disponibil si cu motor Euro 5. Este vorba de un vehicul complet nou, care are printre caracteristicile cele mai importante faptul ca toate versiunile sunt destinate transportului pe distante mari - el va fi urmat de alte doua modele, unul pentru distante scurte si altul pentru constructii - avand la baza un sistem modular conceput special pentru acest segment: sapte tipuri de cabine spatioase, din care cinci cu podea plata, interior inovator in ceea ce priveste separarea spatiului de lucru de cel de odihna, un nou motor economic, cu cuplu inalt si rezerve suplimentare de cuplu, dar mai ales „curat“, si un nou sasiu, care sporeste stabilitatea si siguranta in timpul mersului.

Ultimele teste inainte de lansarea din vara
Created on Sunday, 01 May 2011 20:47 / Written by Cristiana Sandulescu

Ultimele teste „sub acoperire“ ale noului Mercedes-Benz Actros au intrat in linie dreapta, lansarea oficiala a noii generatii de camioane Daimler fiind programata pentru vara aceasta. Noua cabina, complet reproiectata, este disponibila in sapte versiuni de baza, avand un design aerodinamic si concept inovator de iluminare. In plus, aceasta este pregatita pentru preluarea noului motor Euro 6, lansat de producatorul german luna trecuta.

Mercedes-Benz a prezentat primul motor Euro 6
Created on Friday, 01 April 2011 18:15 / Written by Marilena Matei

Luna trecuta, Mercedes-Benz a lansat oficial o noua generatie de motoare pregatite sa respecte normele Euro 6, gratie unei combinatii de EGR, SCR si filtru de particule. Chiar daca inca nu au precizat cu cat este mai greu noul propulsor fata de generatia actuala, ca urmare a filtrului de particule, in mare parte, si nici cu cat va fi mai scump, oficialii Mercedes-Benz au dat asigurari ca „suspansul” nu va tine prea mult, curand urmand sa fie lansate si cabinele pentru care au fost concepute aceste motoare. Cel mai important este ca, in ciuda scaderii noxelor cu peste 70% fata de Euro 5, noua generatie de motoare nu va consuma mai mult decat modelele actuale.

Design vs. functionalitate
Created on Friday, 01 April 2011 16:49 / Written by Marilena Matei

A fi designer de camioane nu este deloc la fel de stralucitor ca a desena haine sau bijuterii. Libertatea de creatie este mult restransa de prevederile legale - care impun dimensiuni maxime de 2,25x2,55x4,00 m (Lxlxh), respectarea, in curand, a normelor Euro 6 si a tot felul de conditii de siguranta, de eficienta, dar si de confort. Designerul de camioane trebuie sa jongleze intre „forma” si „functionalitate”, cea din urma fiind intotdeauna prioritara. Fara a spune prea multe despre noua sa generatie de camioane grele, asteptata la sfarsitul acestui an, Mercedes-Benz a invitat cativa jurnalisti europeni la centrul sau de design de la uzinele Sindelfingen, pentru a vedea care sunt tendintele in proiectarea viitoarelor cabine.

Masinile de colectie, un stil de viata
Created on Tuesday, 01 March 2011 10:40 / Written by Marilena Matei

Cand vine vorba despre muzee Mercedes-Benz, primul lucru care iti vine in minte este cladirea grandioasa din Stuttgart abia data in folosinta de cativa ani, care uimeste nu numai prin colectia bogata de exponate, cu rezonanta pentru intreaga lume, ci si prin arhitectura impunatoare si modul teatral de punere in scena a inovatiilor, modelelor, informatiilor si arhivei de documente disponibile. Cu toate acestea, colectionarii nu rateaza centrul de masini clasice din Fellbach, din apropiere de Stuttgart, unde cei mai dedicati angajati ai fabricilor MB sunt recompensati prin implicarea lor in munca de restaurare a unor masini de epoca.



Page 3 of 4