MERCEDES-BENZ

Conceput special pentru distributia grea
Created on Tuesday, 02 October 2012 08:46 / Written by Marilena Matei

Noul MB Antos a intrat in productie la 31 august 2012, la timp pentru a participa la competitia „International Truck of the Year 2013”, al carei regulament prevede ca pot candida numai modelele de camion care intra in productia de serie inainte de 1 septembrie. Noul Antos a fost un candidat puternic la titlul de Camionul Anului 2013 pentru ca nu reprezinta doar un inlocuitor pentru Axor, care nu va mai fi produs in versiune Euro 6, ci vine cu un concept nou de camion de distributie grea, focusat pe acest segment si nederivat din gama grea. Mercedes-Benz este astfel primul producator care nu va livra un camion din gama de distributie pentru transport pe distante lungi, asa cum s-a intamplat pana acum cu MB Axor, MAN TGS, DAF CF, Volvo FM, Scania G sau Renault Premium, care au reprezentat o solutie economica pentru posesorii de flote, mai ales pe durata crizei economice.

Flexibil in utilizare, ergonomic si economic
Created on Sunday, 01 July 2012 03:26 / Written by Petronela Badescu

La inceputul lui iulie, Mercedes-Benz a lansat oficial, la Stuttgart, cu ocazia unui eveniment pentru presa care a precedat IAA, primul camion conceput special pentru distributie grea pe distante medii, Antos, care inlocuieste Axor si Actros - Atego de pana la 15 t va fi pastrat in oferta - si va intra in productie de serie in toamna, dupa targul de la Hanovra. Noul camion are o greutate totala de 18-26 t si se preteaza la distributia de produse petroliere, de bauturi sau de alimente, mai ales pentru supermarketurile din orase, dar poate primi si platforma deschisa pentru materiale de constructii sau poate fi folosit, cu echipamente speciale, la salubrizare.

Antos, noul camion de distributie grea
Created on Friday, 01 June 2012 03:47 / Written by Marilena Matei

Cum pana in 2014 Mercedes-Benz trebuie sa-si innoiasca toata gama de camioane cu cabine care sa permita preluarea noilor motoare Euro 6, dupa Actros a venit randul Axor sa fie complet schimbat. Noul Antos este primul camion conceput special pentru distributie grea, care nu va putea fi comandat ca o versiune mai ieftina a Actros, pentru transport pe distante lungi, deoarece va fi configurat numai cu cabine scurte si medii. Produs exclusiv in configuratie Euro 6, Antos va reprezenta o optiune abia din 2013, daca taxa de autostrada din Germania va fi mult mai mica pentru Euro 6 de la 1 ianuarie sau daca guvernul german va oferi subventii importante pentru camioanele Euro 6.

Inca un pas catre conducerea automata:Transmisia automata "vede" cu PPC
Created on Friday, 01 June 2012 03:42 / Written by Marilena Matei

Mercedes-Benz a anuntat introducerea in oferta comerciala, din august, a sistemului Predictive Powertrain Control (PPC), capabil sa ajusteze acceleratia, franarea si schimbarea treptei de viteza in functie de greutatea camionului, trafic si inclinatia drumului care urmeaza, aceasta informatie fiind oferita gratie unui sistem GPS si a unei harti 3D, disponibile acum pentru peste 95% din autostrazile si drumurile nationale ale tarilor din Uniunea Europeana. "Conducerea anticipativa", posibila pana acum doar in cazul soferilor care urmeaza cursuri specializate de instruire, este o performanta atinsa exact de PPC, care reuseste astfel sa obtina un consum de combustibil cu 3% mai mic fata de sistemul actual de Cruise-Control.

Actros 4 versus Actros MP3
Created on Tuesday, 01 May 2012 03:31 / Written by Trafic Media

Reinnoit in urma cu numai trei ani, Actros MP3 este inca un camion functional si confortabil. Cu toate acestea, testat in paralel cu noul Actros, lansat anul trecut, MP3 nu mai pare suficient. Stabilitatea mai buna si directia mult mai precisa, spatiul mai mare si mai bine organizat, confortul noilor scaune si banchete, precum si indeplinirea standardelor Euro 6, in conditiile unui consum de combustibil similar Euro 5 (doar 27 l/100 km cu 40 t greutate totala),



Page 2 of 4