Scania si-a extins gama de motoare Euro 6 cu un model, DC13 147, de 450 CP, care foloseste doar tehnologie SCR - nu are nevoie nici de turbosuflanta cu geometrie variabila, nici de racire EGR - si de la care se asteapta sa fie foarte solicitat mai ales de firmele care fac transport pe distante lungi, pentru care reducerea consumului de carburant este o prioritate.
Producatorul a fost incurajat sa dezvolte acest nou propulsor, asa cum explica Joel Granath, manager de produs Scania, de succesul pe care l-a avut cel de 13 l si 410 CP, tot exclusiv SCR, lansat toamna trecuta. Economic, cu un cuplu ridicat, acesta ofera si un confort sporit soferului.
Producatorul a fost incurajat sa dezvolte acest nou propulsor, asa cum explica Joel Granath, manager de produs Scania, de succesul pe care l-a avut cel de 13 l si 410 CP, tot exclusiv SCR, lansat toamna trecuta. Economic, cu un cuplu ridicat, acesta ofera si un confort sporit soferului.