TLN pledeaza pentru includerea transportului in planul UE de revenire din criza
Created on Wednesday, 15 July 2020 09:23 /
Written by Trafic Media
Asociatia olandeza de transport si logistica TLN pledeaza pentru includerea transportului in planul de recuperare din criza Covid-19 al Uniunii Europene si aduce ca argumente importanta, dovedita inca o data in ultimele luni, a acestui sector de activitate in ansamblul economiei, dar si faptul ca firmele de profil au fost lovite puternic de pandemie. Deci pentru a accelera revenirea si sustenabilitatea acestui domeniu ar fi nevoie de includerea lui in randul celor eligibile pentru fonduri europene. Cu atat mai mult cu cat revenirea nu inseamna doar intoarcerea la situatia de dinainte de criza, ci transformarea acestui sector intr-unul sustenabil si mai verde, ceea ce presupune investitii semnificative. Or, criza Covid-19 a secatuit rezervele multor operatori si a lasat putin loc pentru investitii.
Restrictii de circulatie pe Valea Oltului
Created on Tuesday, 14 July 2020 16:53 /
Written by Trafic Media
Incepand de vineri, 17 iulie 2020, si pana pe 30 septembrie 2020, potrivit IGPR, se interzice circulatia vehiculelor rutiere cu masa totala maxima admisa mai mare sau egala cu 7,5 t, pe DN 7, pe segmentul Ramnicu-Valcea-Vestem, in zilele de vineri, sambata si duminica, dupa urmatorul program: vineri intre orele 14.00 si 22.00, iar sambata si duminica in intervalul 06.00-22.00. Restrictia de circulatie a fost impusa pentru executia lucrarilor de consolidare a zidului de sprijin de la km. 238+000 - km. 238+200.
Krone ii livreaza 156 de semiremorci companiei britanice Brit-Pol…
Created on Tuesday, 14 July 2020 16:53 /
Written by Trafic Media
... care le va folosi in BeNeLux si Europa. Brit-Pol este o firma de familie infiintata acum 10 ani, care se extinde rapid si face transport de componente auto si de marfuri generale in Marea Britanie si BeNeLux. Iar cele 156 de noi semiremorci vor servi la deschiderea unei retele de transport pan-europene. Deoarece cheia cresterii acestei firme este, asa cum declara directorul sau de operatiuni, Adam Zegocki, flexibilitatea, specificatiile tehnice ale noilor modele Krone se vor adapta la cerintele unei categorii largi de clienti. De exemplu, sasiul de container Box Liner este conceput pentru transportul containerelor de 20, 30, 40 si 45 de picioare sau al doua cutii mobile sau al unui container standard, iar datorita dispozitivelor de blocare Twist Lock containerele pot fi manevrate usor si rapid. Noile semiremorci cu prelata sunt echipate standard cu cadru exterior MultiLock, cu circa 130 de gauri de ancorare pe fiecare parte a vehiculului, ceea ce inseamna ca practic orice incarcatura poate fi ancorata in siguranta. Toate semiremorcile au acoperis culisant si in plus modelele Mega Liner au acoperis liftabil hidraulic, care ofera un spatiu suplimentar de 50 cm cand se incarca bunuri de dimensiuni foarte mari. Prelatele cu insertii de otel si incuietoarele din otel ale usilor containerelor contribuie si ele la cresterea sigurantei, iar podeaua de 30 mm grosime suporta o sarcina de 7 t pe axa stivuitorului.
Daca ai 1,5 m liberi in semiremorca nu poti face profit din transport
Created on Tuesday, 14 July 2020 16:52 /
Written by Trafic Media
Asa cum relateaza un comunicat al asociatiei olandeze de transport si logistica TLN, pe 8 iulie comisarul regelui, Arthur van Dijk, a vizitat compania De Waard Transport and Logistics B.V. - specialista in transport spre/dinspre Italia, unde trimite saptamanal 50 de camioane, deci a fost printre primele afectate de pandemie - si a discutat cu reprezentatii acesteia despre situatia economica determinata de criza Covid-19, cu accent pe dificultatile din transport in general si din transportul international in special si mai ales despre ce ar trebui sa faca firmele de profil pentru a iesi intarite din aceasta. Primele semnale din Italia ca situatia iese de sub control au aparut pe 17 februarie, si atunci operatorul olandez a introdus un protocol si le-a oferit angajatilor dezinfectanti si masti. Nimeni din companie nu s-a imbolnavit pana acum, ceea ce arata ca au fost luate toate masurile de precautie si ca protocolul a functionat. Pana la final de martie, volumele au fost stabile, dar atunci Italia a intrat in izolare si totul s-a prabusit, iar pana acum nu s-a revenit la nivelul din aceeasi perioada a anului trecut. In aceste conditii, directorul De Waard Transport and Logistics, Cees de Waard, explica faptul ca daca ai 1,5 m liberi in semiremorca nu poti face profit din transport chiar daca vehiculele circula.
MAN TGE isi extinde gama cu modele cu tractiune integrala si cu greutate totala de pana la 5,5 t
Created on Tuesday, 14 July 2020 13:40 /
Written by Trafic Media
Noua versiune a vanului MAN este disponibila cu 5 si 5,5 t, iar pentru transformarea sa in model cu tractiune integrala permanenta si cu distributie a greutatii in functie de incarcatura producatorul german a inceput o colaborare cu specialistul austriac Oberaigner, astfel incat livrarea sa se poata face direct din fabrica in aceasta varianta cu mobilitate mai buna off-road si sarcina utila mai mare, care se preteaza la aplicatii diverse, precum stingerea incendiilor, interventiile in caz de urgenta, serviciile municipale, transportul urban, constructiile sau campingul.
DB Schenker utilizeaza noii ochelari inteligenti in intralogistica
Created on Tuesday, 14 July 2020 11:41 /
Written by Trafic Media
Dupa o faza de experimentare operationala, DB Schenker anunta implementarea pe scara larga a ochelarilor inteligenti Picavi in intralogistica, pentru ridicarea marfurilor de pe rafturi prin solutia pick-by-vision. Prima faza de implementare are loc in platformele logistice germane din Bremen si Rodgau. In locatia de la Rodgau, compania de logistica a cuplat ochelarii inteligenti cu manusa inteligenta de scanare ProGlove.
Liebherr lanseaza primul incarcator cu brat telescopic
Created on Tuesday, 14 July 2020 11:39 /
Written by Trafic Media
Liebherr a proiectat primul sau incarcator cu brat telescopic, L 509 Tele, bazat pe versiunea Speeder Stereo. Acesta combina inaltimea de ridicare si raza unui incarcator telescopic normal, cu performanta de transbordare a unui incarcator conventional cu roti. Noul L 509 Tele are un brat telescopic care ii permite sa atinga o inaltime de ridicare de 4,8 m, cu un atasament de furci, si poate atinge o viteza maxima de 38 km/h, datorita transmisiei hidrostatice puternice. Cu ajutorul bratului telescopic cu cinematica Z-bar integrata, operatorul masinii poate incarca deopotriva containere si camioane, dar poate stivui si marfuri la inaltimi mari. Deoarece inginerii Liebherr au optimizat ghidajul paralel in timpul operarii cu furci, operatorul nu mai trebuie sa regleze manual pozitionarea furcii.
Italia: 17 kg de cocaina si 20 kg de tutun, descoperite intr-un camion care venea din Olanda
Created on Tuesday, 14 July 2020 11:37 /
Written by Trafic Media
Garda Financiara din Italia a descoperit o livrare mare de cocaina pura, dar si tigarete de contrabanda, pe un camion care venea din Olanda, oprit in provincia Napoli. Soferul, care locuia in Battipaglia, transporta marfuri interzise in valoare de cinci milioane de euro. Cele 17 kilograme de cocaina pura, probabil din Olanda, au fost descoperite de cainele special dresat, Frisbee, in cincisprezece cutii acoperite cu plastic negru si sigilate, plasate intr-un sac ascuns intr-un compartiment lateral al semiremorcii. Dar aceasta nu a fost singura incarcatura ilegala descoperita in camion, deoarece impreuna cu drogurile, soferul transporta si 20 kg de tutun tocat pentru tigari, provenind din Luxemburg. Soferul camionului a fost arestat si dus la Poggioreale sub acuzatia de trafic de droguri si contrabanda cu tigari.
Bulgaria va face recurs impotriva reformei transportului rutier
Created on Tuesday, 14 July 2020 11:36 /
Written by Trafic Media
Ministrul bulgar al Transporturilor, Rosen Zhelyazkov, a anuntat ca guvernul sau va face apel la Curtea Europeana de Justitie impotriva anumitor dispozitii ale nou aprobatului Pachet Mobilitate I.
Alaturi de Romania, Bulgaria face parte din tarile estice care s-au opus aprobarii acestei reforme, deoarece dauneaza intereselor companiilor sale de transport. Ca urmare, in pregatirea bataliei de la Curtea Europeana de Justitie, ministrul Transporturilor a solicitat sustinerea si a celorlalte tari din Blocul Estic.
Page 19 of 1027