Vittorio Podestà, atlet paraolimpic si camion la ciclism cu scaunul cu rotile, va merge la Londra pentru Jocurile Paraolimpice cu un Iveco Daily adaptat de Nuova Camper Marostica of Carrè (Vicenza) special pentru Podestà, care a supervizat personal proiectul.
Vehiculul are o caroserie din fibra de sticla pe un sasiu Iveco Daily C35 3.0 TD de 170 CP si transmisie semi-automata.
Incepand cu iulie 2012, Centrul Tehnic Titu, singurul centru de incercari auto din Romania, este condus de Anica Muntean, un manager roman cu peste 23 de ani de experienta in ingineria auto din Romania. Este al doilea manager local care inlocuieste un francez intr-o pozitie de conducere in cadrul RTR, dupa Sorin Buse, numit Director General RTR in 2010.
Chiar daca piata remorcilor a scazut in Germania cu 6,9%, Kögel a reusit sa contracareze printr-o crestere de 2% a cotei de piata. Pe segmental prelatelor cresterea a fost de 18%.
In jur de 17% din cele 40.149 de remorci produse de constructorii germane au fost furnizate de Kögel, potrivit VDA, cu 4% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a luni 2011. 69% din productia Kögel au mers catre export.
Volumele transportate de Waberer's International din toate statele europene catre Marea Britanie au crescut cu 20%, iar din Ungaria catre aceeasi destinatie cu 10%.
Volumele operatorului de transport intermodal Hupac au scazut cu 11,7% in prima jumatate a lui 2012. Doar inchiderea linie Gotthard a cauzat o reducere de 37%.
Una prin principalele cauze ale acestei scaderi a fost scaderea schimburilor comerciale in Europa reducand astfel si cererea pentru servicii de transport.
Uniunea Internationala a Cailor Ferate (UIC) si Agentia Internationala a Energiei au publicat primul raport comun privind „Consumul de energie si emisiile de CO2 din Sectorul Feroviar Global”.
Sectorul de transport este responsabil pentru aproape 23% din emisiile de CO2 rezultate din consumul de energie la nivel global, in special din cauza traficului rutier. Emisiile de CO2 generate de transport au crescut in mod constant din 1990.
Pana la modificarea efectiva a HG 69/2012 prin adoptarea proiectului aflat, la aceasta ora, pe transparenta decizionala, amenzile aplicate se dau conform cuantumurilor in vigoare. Inspectorul de stat sef in cadrul ISCTR Gabriel Adrian Stefanescu a aratat ca pentru toate notele de constatare eliberate vor fi incheiate procese verbale. Flexibilitatea vehiculata in trecut ca pentru abaterile minore care nu se repeta sa nu se mai emita procesele verbale aferent a fost infirmata de Stefanescu.
La solicitarea reprezentantilor Ministerului Transporturilor, se acorda o atentie deosebita controlului operatorilor straini, mai exact turci, pe teritoriul tarii, in speranta ca sanctiunile aplicate ii vor face pe oficialii de la Ankara sa fie mai „maleabili“ in problema autorizatiilor terta-tara, dar rezultatele obtinute sunt palide comparativ cu ce ar putea realiza CNADNR daca ar renunta la spagi si ar controla „pe bune“ in frontiera.
Page 1024 of 1027